1 Ekim 2011

bitirdiklerim....

Nıvea Besleyici El Kremi : Çok beğendim,genel olarak nivea kremleri-losyonları - deoları seviyorum. Bebek gibi bir koku veriyorlar :)

Dove Gece Serumu :  bu yazımda nasıl bulduğumu yazmıştım, hala aynı duygular içerisindeyim:)


Maybellıne Maskara : Çok çok güzel,dolgunlaştırıyor,rengini tam belli ediyor. Yeniden alırmıyım alırım:)

Yves Rocher Sebo Specıfıc: Bu ürünü ne zaman ve nedenalmıştım hatırlamıyorum:) Yağlı hatta sivilceli ciltler için çok uygun bence. Yeşil kısmı sivilce kurutmak için, bej kısmıda kapatmak için ...

Flormar Jel Kaş Kalemi : Saçlarım çok koyu olduğunda almıştım, inanılma güzel, ben alırken uzmanı güzel değil çok yapay duruyor demişti ama ben çok memnun kaldım. Ve sonuna kadarda kullandım. Şuan yeniden alamam çünkü çok koyu olur şuan :)


Nuxe Işıltı Veren Nemlendirici : Geçenlerde nuxe ailemden bahsetmiştim:) Bir ferdi bitti :) Çok hafif yapıda bir nemlendirici bu. Gündüz makyaj altına sürüyordum. Şuan La Roche kullanıyorum. 


Tatlı Badem Yağı . Sürekli alıyorum. Vitaminlerle birleştirip kür şeklinde saçlarıma uyguluyorum. 

Nıvea Fresh Deo : Her yaz mutlaka elimin altında bulundururum. Kış başlamadan da bitmiş olur :) Deodan daha yoğun parfümden daha hafif bir ürün,şiddetle tavsiye ederim:) Gece yattığımda bile bu kokuyu duyabiliyorum:)

Maybellıne Affınıtone Concealer : 01 numarası bendeki.2. kez bitiriyorum. Şuan yeniden almam çok bıktım:) ama herzaman alınabilecek uygun fiyatlı bir o kadarda aydınlatıcı bir concealer ....

Innova Ruj : Oldukça simli ama çok sevdiğim bir renk. Bej, bol simli ( hatta simler taş taş ) fakat koyu göz makyajı ile harika olan bir ruj. Innovanın rujlarını beğeniyorum.


Oldukça çok ürün bitirmişim son bir haftada :) Çok mutluyum,ağzım kulaklarımda :)

11 yorum:

Kepslok dedi ki...

Maybelline rimel çok güzel dolgunlaştırıyor uzatıyor fakat çıkmak bilmiyor sen hangi temizleyiciyi kullanıyorsun?

busesinem dedi ki...

ooo özgecim ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin,ben bayılıyorum biten ürünleri çöpe atmaya:))

özge dedi ki...

kepslok,sephora kullanıyorum şuan,çok iyi çıkarıyor.

busesinem,aynen canım bende çok seviniyorum üstümden bir yük kalkıyor :)yeni ürünlere yer açılıyor:)

Kepslok dedi ki...

ben de sephora alıyım o zmn ve rimele kaldığım yerden devam ediyim çok sağol :)

j.d. dedi ki...

Keşke senin gibi böyle devamlı bişeyleri bitirebilsem ya :)
Nivea kreme bende bayılmıştım, kokusu çok güzeldi bence..Fresh deo yu bende her yaz alıyorum,yazları çok rahat ve kullanışlı oluyo ;)

Unknown dedi ki...

ooo bir sürü şey bitmiş gelsin yeniler :)) nivea fresh deo yu hem forumda hem bloglarda sık sık görüyorum, herkes çok beğeniyor ama alışverişe çıktığımda unutuyorum almayı XD

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel ürünler bitirmişsin, yorumlar çok hoş :)

sevda s. dedi ki...

Ne güzel ya, ne çok şey bitirmişsin. Benimkiler hala yerinde sayıyor :(
Maybeline Rimeli Yves Rocher kapatıcıyı Nivea deodorantı şiddetle merak etmekteyim :)

özge dedi ki...

simyaser,unutman normal çünkü standlarda dolu dolu durmuyor birkaç tane oluyor genelde...

bütücüm teşekkürler:)

sevdacım,sanırım ben çabuk bitiriyorum :)maybellıne rımel çok çok güzel,nivea deoyuda yaz için düşün :)

Kepslok dedi ki...

Bugün Ankamall Sephorada sordum temizleyici kalmamış satıcı bayan çabuk tükendiğini depo edilmesi gerektiğini söyledi :(

özge dedi ki...

kepslok evet canım bende bulduğumda iki iki alıyorum:)