25 Ekim 2013

Essence Yeni Rujlar..

Biliyorum herkes yazdı çizdi ben geç kaldım fakat bir süre canım bir şey yazmak istemedi. Essence in eski rujlarını hiç sevmiyordum çok hoş renkleri olmasına rağmen dudakta gloss gibi duruyorlardı ve tam renkleri belli olmuyordu.

Bu rujları Rimmel London ın rujlarına çok benzettim. Kate serisine. Ambalaj olarak ve matlık olarak. Fakat kullanmaya başlayınca Kate rujlardan daha çok sevdim. Yapısı,kalıcılığı,görüntüsü çok iyi bence hemde uygun fiyata.

Çok fazla rujum olduğundan her rengini almadım. İki renk seçtim.

10 - Cotton Candy  - Çok şeker bir pembe kendisi.Tam pembe denir ya işte öyle cıvıl cıvıl :)

04-On The Catwalk - Çok doğal bir renk. Hem canlı gösteriyor dudakları hemde kışa uygun bir renk.

Rujları gerçekten çok beğendim. Yeni renkler eklenirse alabilirim. Fakat bu iki renk dışında bana değişik gelen renk olmadı. Herkese tavsiye edebileceğim uygun fiyatlı güzel rujlar

Sevgiler..








Hiç yorum yok: