30 Ocak 2012

Excipial Lipo ve Hydro....

İş yerindeki arkadaşlarım sürekli bu kremleri doktorumuza yazdırıp alıyorlardı bende geçen yıl merak ettim ve aldım:) El ve vücut losyonu, ben genelde vücut için kullanıyorum. Kokuları çok hoşuma gidiyor. İlaç gibi kokmuyorlar ama diğer markalar gibide değil kendilerine has bir kokuları var. Birkaç kişiden duyduğuma göre çok kullanıldığında deriyi inceltiyormuş ama sanmıyorum. Nasıl böyle bir şey olabilir ki yada oluyorsa doktorlar nasıl tavsiye ediyor dimi ?

 LİPO : Oldukça yoğun ve kalın yapıda. Kokusu süper.Yağlı bir yapısı var ama çok güzel nem veriyor. Özellikle kış için ideal. Ben buzdolabında tutup yazında buz gibi sürüyorum hem serinletiyor hemde güzel bir nem veriyor. 

HYDRO : Su bazlı, kokusu yine güzel. Çok hafif,akışkan yapıda yağsız bir krem. Bu kremi arkadaşımın cilt doktoru yüzü için vermişti. Ben hiç yüzüme sürmedim fakat beğenerek yüz kremi olarak kullananlar var. 

Her ikisinide vücut losyonu olarak öneririm. Geçen yıldan beri buzdolabında muhafaza ediyorum. Üzerlerinde son kullanma tarihleride bulunuyor. Aklıma geldikçe kullanıyorum.....

25 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

lıpodan ben cok memnunu
alerjık hassas bir cildim var
ellerime hiç çare bulamamıstım
doktor tavsıye ettıkten sonra coookkkkkkkk memnun kaldım
deriyi incelttiği falan yok
parabn yok gayet dogal delınebılcek bir krem ve kokusunu cok begenıyorum

itsbea dedi ki...

canım dermatoloji polikliniğinde en fazla yazılan kremlerden bunlar=)doktorlarında hatta devamlı elinin altında oluyor, bi yandan yazıyorlar bi yandan sürüyorlar arada:)))bende bi dönem kullanmıştım

özge dedi ki...

kova kadını,lipoyu bende ellerim çok kurursa sürüyorum çok rahatlatıyor kokuları çok güzel evet :)

itsbeacım,işyerinde herkes yazdırıyordu bunlardan ben ilk kez geçen yıl gördüm daha önce hiç bilmiyordum bu kremleri :)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

özgecim harika bi seçim bunlar :) ben hydro'yu yüzüme kullanıyorum çoğu zaman. cildim çok hassas ve yağlı. bu bana iyi geliyor seviyorum. lipo olanı da genelde vücuduma kullanıyorum. yalnız artık normal doktorlar değil de sadece cildiye uzmanı yazıyormuş :( elimdeki de bitmek üzere püfff

bu arada geçen hafta sünnet olan yeğenime doktor lipo olanını verdi. yani deriyi inceltiyor olsa sünnet yarasına sürdürtmez bunu doktor. bu yüzden aklından at o gereksiz bilgiyi ;)

ömür boyu kullan deseler itirazsız kullanacağım ve çooook sevdiğim iki krem bunlar. herkese de sonuna kadar tavsiye ederim.

sanırım ne kadar beğendiğim ve memnun kaldığım yazımın uzunluğundan belli oluyordur :D

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bu arada eczane satış fiyatını biliyorsan yazarsan sevinirim canım...

sevda s. dedi ki...

Bana da bir ara önermişti dr ve kullanmıştım, yeniden mi başlasam acaba :)

Merve dedi ki...

hydro olanını yüzüm için kullanıyorum ve çok çok çok memnunum. 2. kutuma başladım :)

Adsız dedi ki...

Ilkkez okuyorum tatlim bu markayi, ne güzelmis : )

alexandra ( The girl with broking smile) dedi ki...

selamlar, yok öyle birşey içiniz rahat olsun. cildiye doktorları bile gülüp geçer böyle bir söze.. içeriğinde üre var, lipid var bir kere.. bunlar inceltirse, marketlerden alınan kremleri sürenler ne yapsın? Ben 10 yıldır sürüyorum, hiçbir sakıncasını görmedim, muadilini de bulamadım bile. Kullanınız gönül rahatlığıyla..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Canım bu iki kremide hem yüzüme hem vucüdüme gönül rahatlığıyla kullanıyorum bende!Alerjik bir cildin yoksa yüzünede dene, en sağlıklı içinde fazla kimyasal madde bulunmayan harika nemlediriciler...O kadar fazla para bayılmaya gerek yok nemlendirici için bu ikisi çok başarılı!Sevgiler..

ElaSel dedi ki...

Ben bunu bir ara kullandım, iyiydi güzeldi ama içinde üre var diye soğudum:( zararlı diyenler oldu..ne kadar doğru bilmiyorum ama

Junkhead dedi ki...

Adaşım mimlendiiin :-*

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/01/mimlendim.html

özge dedi ki...

hülyacım,demek bu kadar seviyorsun, ben geçen yıl aldım 6 tl idiler şimdi ne kadar hiç bilmiyorum...o gereksiz bilgiyi nerden öğrendim bilmiyorumda birkaç blogta okudum diye hatırlıyorum:(tamam attım gitti:)

sevdacım,güzel ürünler bence fiyatlarıda çok uygun,tekrar deneyebilirsin bence.

aswang,arkadaşımada doktor vermişti yüzü için,bir dönem üstüste 2-3 kutu kullanmıştı ve çok memnundu sanırım sende 3 kutu bitirirsin:)

vivacım,yalnızca eczanelerde satılıyor:)

alexandra,aslında banada eskiden çok sağlıklı geliyordu sonradan acabam oldu,halbuki hiç ürün içöeriğine önem vermem ben,bana dokunmuyorsa kullanırım yani,devam ediyim öyleyse,teşekkürler:)

myprincess,demek sende kullanıyorsun canım,yüzümde hiç denemedim diğer kremlerim var diye ama vucut için çok güzel bencede,madem öyle diyorsun devam:)

elaselcim,biliyorsun ben ürün içeriklerine çok takılmıyorum o yüzden bilmiyorum üre olunca ne olduğunu kötümü yani?

adaşım,hemen bakıyorum:)

cyborg dedi ki...

Hydro versiyonunu ben yüzüm için kullanıyorum, sadece makyaj yapacaksam sürüyorum ama bir kaç kutu bitirdim ve çok memnunum=)
Üre zararlı bir madde değil hatta o sırf kimyasaldan oluşan kremlere göre organik bir madde en azından.
Herkes kullandığı ve çok UCUZ olduğu için insanların pek içine sinmeyen bir krem bu, kötülemeleri genelde bu yüzden. Yoksa şimdiye kadar memnun olmayan kimse görmedim, duymadım=)

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok güzel bir ürün bu. Benim bu ürünle tanışmam kardeşimin sebepsiz deri kaşıntıları yüzünden doktora gitmesiyle olmuştu ona çok iyi gelince ben de banyo sonraları kullanmaya başladım :)
Bana da bekliyorum blogunu da çok sevdim takibindeyim canım :)
ojesandigi.blogspot.com

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

hımm şimdi de maksimum 7 tl filandır o zaman fiyatı. bi krem için gayet uygun bi fiyat :) o zaman yaşasın excipial :D

özge dedi ki...

cyborg,haklısın ucuz olunca zararlımı diye düşünür olduk,içim rahatladı yapılan yorumlarla,daha sık kullanıcam artık:)

oje sandığı,doktorlarda yoğun olarak veriyorlar demekki bu kremleri,ben kızlar alıyor diye merak edip almıştım. hemen bakıyorum canım bloguna...

hülyacım,bencede o fiyattır,tabi bazen fiyatlar özellikle eczane fiyatları o kadar değişiyorki anlayamıyorum...

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım eczane birazcık lüksse yada lüks bi muhitteyse fiyatlar uçabiliyor ne yazık ki :S dikkatli olmak lazım

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

UZUN ZAMANDIR DUYUYORDUM BLOGLARDA BU KREMLERİ, ÇIKTIĞIMDA İLK İŞ BUNLARDAN ALMAK OLUCAK..

ZATEN ONLARCA MARKA KULLANIYORUZ NEMLENDİRİC İÇİN, BAYANLARIN CİLDİ ZATEN GENELDE HASSAS OLUYOR..

SÜREKLİ KULLANILACAK CİNSTE KREMLER BUNLAR..

İKİSİNİ DE ALACAĞIM LAKİN YÜZÜME HANGİSİNİ SÜRMELİYİM KARARSIZ KALDIM.

CİLDİM KIŞIN ÖZELLİKLE ÇOK KURU VE HASSSAS..

BİLGİLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER..SEVGİYLE KAL..

özge dedi ki...

nilaycım,hydroyu genelde yüz için öneriyor doktorlar,pürüzleri,sivilceleri tedavi ediyormuş. Fakat yüzün çok kuru ise lipoyuda sürebilirsin. Bir kez denersin lipo eğer çok yağlı gelirse hydro işini görür tatlım,rica ederim,öptüm:)

Adsız dedi ki...

hydro yu yüzüm için kullanıyordum 2 kutu bitirdim.bende eczacıya üreyi sormuştum..bildiğin idrardaki madde zararlı değil demişti..yüksek fiyatlı nemlendiricilere 1000 basar bence..çok memnun kaldığım bir nemlendirici..

Unknown dedi ki...

Annem de sürekli bu kremden alıyordu özellikle yazın derisi güneşe değer değmez alerji yapınca en işe yarayan ürün bu oluyor ama inceltici olmasını ben de ilk defa duyuyorum canım :/

özge dedi ki...

tatlıgacı,çok para vermek iyi ürün almak anlamına gelmiyor haklısın seçip almamız gerekiyor memnunsan ucuz olması hiç önemli değil....

betwinus,iyiki bu yazıyı yazmışım böylece herkesin çok memnun kaldığını gördüm bende artık vücuduma gönül rahatlığıyla sürebilicem:)

öykü dedi ki...

Kesinlikle güneşe çıkmayın bunları sürüp..üre içeriyor, leke yapıyor..aslaaaa

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş öncelikle. Üre kalın, pullanmış deriden kurtulmaya ve cildin su sutmasına yarar, cildi inceltmez. Piyasada kozmetik adına satılan ürünlerin içeriğinde bulunması gereken temel nemlendirme için gereken tüm maddeler bu kremin içinde. Fiyatı şaka gibi ucuz olduğu için arada bir üre cildi inceltir gibi yalan yanlış şeyler söyleyen çok olur tabiki. Bir arkadaş sürüp güneşe çıkmayın demiş. Alakası yok. Güneşe güneş kremi sürüp çıkılır, düz nemlendirici değil. Yoksa her türlü leke yapar güneş cilde, lekenin kremle alakası yok. Lipoyu da hidroyu da yüze ve vücuda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kuru ciltliyseniz lipo, normal-karma-yağlı ciltliyseniz hidroyu tercih edebilirsiniz.