31 Ocak 2012

mim:))

Sevgili adaşım Junkhead  beni mimlemiş. Bakalım nasıl bir mim miş:)

-Sence çok anlamlı bir söz ?
El elin eşeğini türkü çağırarak ararmış :)) hehe :) Günümüzde herkes böyle oldu malesefff:(

- Makyajında olmazsa olmazın ?
Fondotenn.

- Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Aslında çok belirgin birşey yok,ama makyajla kesinlikle yatmam ve mutlaka süt-jel-tonik-nemlendirici sırasına uyarım..

- En sevdiğin içecek ?
Yeşil Çay

- En sevdiğin iltifat ?
Makyajın çok güzel olmuş :))

-Favori kitabın?
Ölü Ruhlar Ormanı

-Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Hiç aklıma gelmiyor,mutlaka vardır.

-Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürünü ?
The Balm Balmbini .

Adaşıma çok teşekkür ediyorum ve cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum :) Adaşımın rengi mor olduğu için mor rengide kullandım:)

7 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ayyy moru da kullanırmııış hehehee :))) Muckksss canım !

itsbea dedi ki...

anlamlı söze ve en sevdiğin iltifata bayıldım:)))

Adsız dedi ki...

Sende benim gibi fondötencisin ; )

civciv dedi ki...

Ama makyajlarin gercektende cok hos özgecim, bir iltifat ta benden gelsin tatlim <33

özge dedi ki...

adaşım,kullanırım tabe:)

itsbeacım,bir makyaj sever ne ister dimi:) kuru bir iltifata razı olur:)

vivacım,gerçekten olmazsa olmazım:)

civciv,bak yine çok mutlu oldum,ağzım kulaklarımda yani:)

sevda s. dedi ki...

Ama makyajın hep güzel oluyo ki :)
Bi de en sevdiğin söz güzelmiş, ben de severim o sözü :)

Merve dedi ki...

http://aswanginkosesi.blogspot.com/2012/02/mim-11-soruda-siz.html bende mimin var canım :))