29 Ocak 2012

Pazar Kahvesi ....

Sanki her gün Türk Kahvesi içmiyormuş gibi Pazar günü evdeysem mutlaka keyif kahvesi içerim. Sade bir kahve kadar beni rahatlatan bişey olamaz sanırım. Bazen yanında çikolatada yerim tabi:)

İyiki Türk Kahvesi diye bir içecek var yoksa bitki ve meyve çayları dışında içecek sıcak bir şey bulamayacaktım.

Buda eşimin bayıla bayıla içtiği '' Sütlü Türk Kahvesi '' küçükken bende kahve içicem deyince annem çocuklar kahve içmez deyip bize sütlü kahve yapardı. Eşim Türk Kahvesinin aromasını seviyor ama komple içemiyor benimde aklıma birden bu gelmişti, o gün bugündür her gün içiyor:))

Süt içeren içecekleri inekli bardak ve kupalarda içmeyi çok seviyorum. Ablamında midesi bulanıyormuş,sütün kaynağını gördükçe heheheee :)

KİMLER TÜRK KAHVESİ SEVİYOR ???

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Kahvesiz yaşayamayacaklardan biri de benim :)Aklıma getirdin bebeğim gideyim de yapayım :)

Shopaholic dedi ki...

Ben de bayılırım şöyle güzel, bol köpüklü Türk kahvesine :) Ve ben de aynen küçükken öyle içerdim :) Halam yapardı hep bana, çay bardağında sütlü Türk kahvesi :)

civciv dedi ki...

Özgecim kahve tutkunlugu bende de var !! Özellikle türk kahvesini cok seviyorum <33 her gün bir bardak icmesine bayiliyorum :)) afiyet olsun bitanem, nefis görünüyor !!

Iyi pazarlar

Xx

betty boop dedi ki...

afiyet olsun cnaım... bende her türlü kahve türüne ve kahveli şeylere bayılrımm :)

mavidunyam dedi ki...

türk kahvesi sevilmezmi yaa =) ellerine sağlık özge ablacım çok güzel gözüküyor =)

Kiymet dedi ki...

bende bol sutlu icerim :D ohhh mis gibi
bardakta cok ciciymis bence =D

iyi pazarlar canim

Adsız dedi ki...

ben çok severim,ama sütlü bile içsem fincanda içerim ;kupada fazla geliyor :)

darkchocolatebrown dedi ki...

ben de bayılırım ama benim ki orta olsun ;)

özge dedi ki...

süslücüm,sanırım çoktan içmişsindir kahveni:)afiyet olsun..

shopaholic,annemde çay bardağıyla yapardı:)

civciv,oralarda türk kahvesinin tadı bir ayrı olur :)

betty,bazen kahveli kremler bayar beni:)

mavi dünyam,sevilir dimi:)

küçük şeyler,sanada iyi pazarlar canım,öptm.

luzumsuz,fincanda tam tadı çıkar,miss:)

neslihancım tamam sana hemen orta yapıyorum:)

BÜTÜ dedi ki...

afiyet olsun tatlımmm sütlü kahve benimde vazgeçilmezlerimden :)

özge dedi ki...

bütücüm,senin porselenlerinle nede güzel içilir sütlü kahve:)

Unknown dedi ki...

benim de favorim sade. annem evde olunca muhakkak birlikte içeriz :)

özge dedi ki...

dofacım,annelerle kahve tadı ayrı bir güzel oluyor bende bekarken hep birlikte içerdik şimdi tatillerde birbirimize gidip geldkçe bol bol içemeye çalışıyoruz:)

sevda s. dedi ki...

Türk Kahvesine bayılanlardanım, iş yerinde içemiyorum, haftasonları ancak.
Fincanında çok şekermiş, bayıldım canım :)

ElaSel dedi ki...

Ben de çok severim, bayılırım hatta hele pazar günleri kahvaltı sonrası veya yazın akşam serinliğinde balkonda sevdiklerimle=))))

özge dedi ki...

sevdacım,bu fincanın eşi malesef kırıldı boynerden almıştım ve bir daha bulamadım:(

elasel,evet canım kalabalık olunca daha bir lezzetli oluyor kahve içmek:)

Adsız dedi ki...

ahaha sütün kaynağı :))