1 Ocak 2012

Sevdiklerimden Gelenler .....

Yeni yıl hediyeleri geldi sevdiklerimden, çoğu iş yerinde kullanabileceğim şeyler olduğu için onların fotosunu çekemedim. Annem istediğim montları ve yanında bazı cicileri göndermiş kargoyla. Bu yıl gidemedik yanlarına. Onlarda arkadaşlarıyla otelde eğlenceye gittiler bu yüzden. Ben hediyelerime çok sevindim tabi ama fotolamam çok zor oldu modellerini yansıtamadım. Moda bloglarına hayran kaldım şuan :) aldıklarını falan nasıl ayarlayıp foto çekiyolarda modeller yansıyor anlamadım:)


Bu 2 renk arasında kararsız kalmıştım annem 2sinide alıp göndermiş ağzım kulaklarıma vardı tabi:)


Kırmızı tonlu hırkayı çok sevdim,giyince abartı bir kırmızı durmuyor kırmızı giyinmem çünkü. Mavi boğazlı kazak tam benlik, kotumda dar ve sevdiğim tonda.


Çantanın rengi çok güzel,alt kısmı kaşe kışlık bir çanta:)


Didoşumdan gelen geyikler.Ben yeni yıl deyince en çok geyik figürünü severim. Oda bildiği için şarkı söyleyen geyik almış,öndeki cam geyikte çok narin:)


Müdürümün hediyesi, tesadüfen sevdiğim bir markadan seçmiş hediyemi. Sanırım bayan müdürle çalışmanın en güzel yanı bu:)


Kozmetik olarak aldıklarım. Bende inanamıyorum ama deli gibi kozmetik almadım :) Ben nedense indirim zamanı hiç bakmıyorum mağazalara. Çünkü girsem indirim var diye birsürü işe yarayan yaramayan bişeyler alıyorum. Tabi indirim bitincede kozmetik aşkım depreşiyor pahalı pahalı alıyorum:( Alixler meşhur pudrası. Çok uzun süredir aklımdaydı zaten. 2.si yarı fiyatıydı. Takma kirpikler Rossmanndan . Ojeleri çok sevdim.


Özellikle ortadaki rengi çok sevdim.

Sürekli aldığım sabunum,aloeveralı pamuğum ve asetonsuz oje çıkarıcım.

15 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

güle güle kullan özgecim :) Alix Avenin bu pudrası çok övülüyodu ya çok merak ettim kullanınca yorumlar mısın :)

Junkhead dedi ki...

Hepsini de güle güle kullan adaşım,çok güzeller ;) Ben ilk kez bu seneyi hediyesiz geçirdim :((

Back to Black dedi ki...

hepsini güle güle kullan hepsi de ayrı güzel mutlu yıllar :)

ceyda dedi ki...

hevesini kırmak istemem ama o pudra benim pürüzsüz cildimi mahfetti yanaklarımda dahi siyah noktalar çıktı o pudra yüzünden

özge dedi ki...

karbeyaz,evet canım bende o yüzden aldım. kullanıyım hemen yorumlarım :)

adaşım,teşekkürler deseydin bu senede ben gönderirdim hediyeni:)

pınarcım çok sağol:)

ceyda,deneyince yine blogdan ayrıntılı yazıcam umarım bende aynı sorun olmaz:( çok övülüyordu çünkü..

GüzelGül dedi ki...

hepsini güle güle kullan ben en cok öjelere bayildim :) yeni yilin kutlu olsun

Mein Blog/Blogum

meltem dedi ki...

hepsi çok çok güzel canım, güle güle kullan. özellikle çantana ba-yıl-dım=)
pudranın yorumunu ben de merakla bekliyorum..
ayrıca ojelerin numaralarını yazarsan çok sevinirim=)

Kepslok dedi ki...

Bol hediyeli bir başlangıç olmuş hepsi de çok güzel...Pembe ojeden bende de var aldım alalı daha süremedim,bi kombinasyon yapamadım onla olmaz bunla uymaz falan.2012 yılı içinde sürmeyi düşünüyorum :)Pudrayı ben de merak ettim.

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan hepsini tatlim : )

ElaSel dedi ki...

canım güle güle kullan hepsini, iyi seneler dilerim ayrıca=) alix avien mucize pudra diye geçen terracota mı=) merak ediyordum onu..bide pastel oje lacivert mi?

özge dedi ki...

güzel gül çok teşekkür ederim,seninde yeni yılın kutlu olsun canım:)

meltemcim,teşekkür ederim,ojeleri bu ara arka arkaya kullanırım ve swatchlarım ben:)

kepslok,sağol şeker,evet bu yıl çok hediyem oldu,iş yerinde bıraktıklarımda oldu. pudrayı kullanınca hemen yazarım bende çok merak ediyorum çünkü:)pembe oje çok hoşuma gittide sanırım siyah bişeylerle sürülür:) bende ne zaman kullanabilirim bilmiyorum.

vivacım,sağol tatlım:)

elaselcim çok sağol,seninde yeni yılın kutlu olsun.evet mucize pudra bende özellikle cansuda görüp merak etmiştim. bakalım nasıl çıkıcak,oje koyu gri-laci- mor arası bir renk:)

Adsız dedi ki...

Özgecim, güle güle kullan hepsini, kırmızı sana, cilt saç rengine çok yakışır aslında. Pudradan ben de istiyorum, her yerde duyuyorum.

özge dedi ki...

kozmo,çok teşekkürler canım,nedense ben giyimde çok yakıştırmıyorum kırmızıyı:(

sevda s. dedi ki...

Ne güzel hediyelerin olmuş canım ya, bayıldım. Güle güle giy, kullan hepsini :)

özge dedi ki...

sevdacım,çoook teşekkür ederim
öpüldün.)