8 Ocak 2012

Dettol...

Sıvı sabunda özellikle bir tercihim yok,hangisi işime gelirse,hangi markada indirim varsa yada kokusunu beğendirsem o sabunu alırım. Antibakteriyel sabunları özellikle bulunduruyorum.Elimdeki lifebuoy bitince dettol aldım. Fırçalarımı yıkarken antibakteriyel olmasına dikkat ediyorum,kılların arasında mikrop kalmasın diye,psikolojikte olabilir:)

Limon limon kokuyor,bu hafta bu sabunla yıkadım fırçalarımı. Bu arada her makyajdan sonra kullandığım fırçaları,makyaj temizleme mendilleriyle temizliyorum. Özellikle farklı yapıda fondotenler kullandığım için fırçada kalmalarını ve birbirlerine bulaşmalarını sevmiyorum. Sanırım en kısa zamanda Mac fırça temizleyicide alıcam:)

Lıfebouy mu Dettol mü  derseniz Lıfebouy derim:)

7 yorum:

ayşe dedi ki...

Bence de Lifebouy (:

betty boop dedi ki...

bende lifebouy'un kokusunu cok seviyorum. dettol daha çok deterjan gibi kokuyor :)

Back to Black dedi ki...

bir de protex i dene Özgecim :)

özge dedi ki...

ayben,sende bendensin:)

bettycim,kesinlikle:)

pınarcım,protex i yıllarca kullandım,hem bıktım hem ilaç gibi geliyor bazen bana ama indirimde görsem yine alırım yani:)

flzpink dedi ki...

Lifebouy'un pembesine hastayım ben de. Kızım için de katı sabununu kullanıyorum Lifebouy'un..
Protex de ilk göz ağrımdır, yeri ayrıdır:)En sevdiğim kokulardandır...

özge dedi ki...

flzpink,pembeside aklımda olsun ozaman:)

betty boop dedi ki...

canım çekilişime beklerim :)

http://betirella.blogspot.com/2012/01/benimm-cekilisimmm.html