12 Ekim 2011

Lıp Balmlarım ...

Dün akşam rahatsızlanınca sabah doktora gittim ve evde dinlenebilmem için rapor verdi,iki gün evdeyim,işe gitmek yok fakat acayip sıkıldım:) Lıp Balmlarımı paylaşmak istedim sizlerle. Eskiden çok çok fazla lip balmım vardı,azalta azalta bu sayıyı buldular:) Hepsinden çok memnunum. 

 Vaselıne Aloe Veralı ve kakaolu lip balmlar: Kakaolu olanı daha çok sevdim,sanırım çileklisinide alırım. Makyaj çantamda aloe veralısını bulunduruyorum sürekli. Dudağı yumuşatıyorlar,çok yağlı yapıları yok.

Blistex : Yapısını çok sevmedim,nemlendirmiyor fazla,ama verdiği renk gerçekten çok hoş,kutusunun rengini veriyor dudağa.

Watsons Ballı Lıp Balm: Balı sütü çok seven biri olarak kozmetiktede bayılıyorum gerçi bu balmın kokusu biraz kötü ama yinede çok iyi nemlendiriyor çok seviyorum.

Watsons Naneli Lıp Balm: Ferahlatıcı,nem veren,yakmayan bir balm. Kokusuda çok hoş.

The Body Shop Vanilyalı : Aşığım bu ürüne birde yedeğim söz konusu. Yeniyılda 3 çeşidi çıkmıştı diğer ikisini arkadaşlarıma verdim. En çokvanilyalıyı sevdim. Bitmek üzere yedeği sırada bekliyor.

Lıp Balmları çok seviyorum bazen ruj sürmeden önce de sürüyorum,ama her gece sürüp uyuyorum:) Lip Balm severlere en çok Vaselıne kakaoluyu ve Tbs yi öneriyorum:))

34 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

geçmiş olsun canım çabuk toparlarsın inşallah, blistex meyvelilerde aklım benim de ama nedense bir türlü tenezzül edip de almadım, aklıma getirdin alym bu aralar bari hem kışın iyi oluyor

Junkhead dedi ki...

Canım Vaselinelerden memnun musun ? Ben de alsam mı ki kakaoludan :)) Yaa o TBS lip balmlardan bende de 2 tane var,2 sene önce yılbaşında almıştım . Biri böğürtlenli gibi,diğeri tarçınlı kurabiye . İkisi de süper ama anca ara ara evde açıp koklamakla kalıyorum :( Zor geliyor bana bu tarz lip balmları kullanmak ,parmaklar kirleniyor ya her seferinde sür sil sür sil :(

sihirlimavi dedi ki...

Özgecim çok çok geçmiş olsun...

Unknown dedi ki...

özgem çok geçmiş olsun canım,Watsonsun moru vardı bende attım,beğenmedim,tbs vanilia ise kızımın odasında duruyor,ancak o yokken sürebiliyorum:P

Kepslok dedi ki...

Geçmiş olsun cnm bu saatte yayınlayınca şaşırmıştım zaten okuyunca anladım.Lip balm mevsimi açıldı benim için de:)rossmanda blistexi görüp almamıştım iyi ki almamışım tbs ye bi bakıyım diyorum fakat parmakla sürme olayını sevmiyorum napsam bilemedim:)

özge dedi ki...

sochic,meyveli olanlarını genelde sevmiyolar diye hatırlıyorum,bendekininde nem vermesi kötü ama verdiği renk için almıştım:)

çok teşekkürler canım...


adaşım vaselıne kakao çok güzel,aloe vera daha şekerli ama daha kuru,kakaolu çok güzel nem veriyor,dene derim.tbsleri daha çok seviyorum canım ben,onca makyaja üşenmiyorsunda sil süre mi üşeniyorsun bakiim:)

sihirli mavi çok teşekkür ederim canım:)

kavalam sağol canım,bel ağrısı çekiyorum ilk kez böyle bişey oluyor,tbsyi kızından al bol bol sür bence:)

özge dedi ki...

kepslok,hiçbirşeyi atlamıyorsun canım,çok teşekkür ederim,inşallah iyileşirim:( tbs al derim,minik bir ruj fırçası kullanabilirsin aslında...

alice dedi ki...

ben de bayılıyorum lip balmlara tbs'nin meyveli olanları favorim özellikle frambuazlı =)

Kepslok dedi ki...

Burcumdan dolayı galiba biraz detaycıyım:)Evet ruj fırçası iyi fikir.Tekrar çok geçmiş olsun bel ağrısını çok iyi bilirim bol bol dinlen kendine iyi bak :)

özge dedi ki...

alice,frambuazlıyı denemedim ama merak ediyorum:)

kepslok aslan yada başak burcumuydun?

Kepslok dedi ki...

Başak burcuyum canım.

özge dedi ki...

bende aslan burcuyum ve yükselenim başak düşün artık ne kadar detaycı olduğumu hehe :)

Kepslok dedi ki...

Düşünemiyorum:)Benim yükselenim terazi gezegeni venüs belki de güzellik kozmetik merakı buradan geliyor:)

özge dedi ki...

kepslok,burçlarında bu konuda etkili olduğunu düşünüyorum bende:)

Unknown dedi ki...

lipbalmla alakalı yazıları çok seviyorum. ben de elimdekileri kullanınca yazacağım tek tek (:
iyi azaltmışssın. sen ben deli gibi almışım bir sürü açılmamış blistex var. :/

Kepslok dedi ki...

Aynı fikirdeyim aslan burcuyla da iyi anlaşırım keşke seni karanfil pasajında gördüğümde çekinmeyip tanışsaydım burcumun özelliği heralde çekingenlik :)

özge dedi ki...

dofacım evet çok azlattım,bu şekilde olmalarındanda çok memnunum:)

kepslok,yine görüşürüz canım,karanfilde olmadıysa başka yerde:)

Kepslok dedi ki...

Çok isterim :)

özge dedi ki...

kepslok,mail adresin bende yok sen bana mail atabilirsen çok sevinirim:)

Kepslok dedi ki...

Ben mail adresim görünüyor sanıyordum tamam canım :)

itsbea dedi ki...

canım çok geçmis olsun.önemli bisey yoktur insallah?msne flnda giremiyorum bu ara,cuma sınva var biliyosun:(

özge dedi ki...

itsbeacım,çok sağol tatlım,biliyorum sınavını kolay gelsin canım,bende bilmiyorum valla eğildim öyle kaldım:) iğne falan olunca baya düzeldim umarım ilerlemez:(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bugu ikinci post okuyusum bu konuyla ilgili :)
blistex herkes gibi benim de favorim.
ucuz ve etkli

özge dedi ki...

kovakadını,ecenin blogunda okudun sanırım,bende ona yorum yazmıştım aynı anda yazmışız diye:)

Adsız dedi ki...

Blistex´i bende cok severek kullanmistim, rengi tam kendi-dudak-rengin-ama-daha-güzel bence : )

yıldız dedi ki...

geçmiş olsun , insan evde sıkılırmı boşver yay gitsin:)
bu arada
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/10/china-glaze-giveaway.html
çekilişime beklerim;)

izlediğim blogları ziyaret edip davet ediyorum:)
sevgiler
yıldız

özge dedi ki...

vivacım rengi süper gerçekten:)

yıldızcım,dimi sıkılırmı ne biliyim alışkanlık sanırım,teşekkürler canım,blogunada bakıyorum hemen:)

onorr dedi ki...

Özgecim geçmiş olsun, kısa zamanda iyileşirsin umarım canım ;*

özge dedi ki...

onurcum sağol canım,iyileştim gibi umarım tekrarlamaz:)

gamze dedi ki...

Çoook geçmiş olsun özgecim!!
Vaseline'den ben de almayi dusunuyorum,kakaolu kotu kokuyor mu?
Optumm

özge dedi ki...

gamzecim sağol canım,kakaolu olan yaş kakao gibi kokuyor ben çok sevdim:)

sevda s. dedi ki...

sanırım ben bir lip balm özürlüyüm, sadece 1 tane lip balm ım var. Onu da hala neden aldığımı bilmiyorum, çünkü pek kullanmıyorum. Sahilde deniz kenarnda güneşlenirken sürdüm sonra da süremedim. Dudaklarımda gün içinde ruj parlatıcı vs. olduğndan evde de üşendiğimden hiç kullanamıyorum :)

özge dedi ki...

bende işyerinde ve dışarıda sadece ruj altına kullanıyorum fakat gece yatmadan önce bolca sürüyorum evde olduğumdada sık sık yeniliyorum:)

belmut dedi ki...

bunlar da cok guselmiş.ben de deniycem.ben de oriflame tum balm larını kullandım.cok iyiler tavsiye ederim ;)