28 Ekim 2011

Günün Ojeleri...

Öğlen dışarı çıkarken çok acelem vardı. Hemen kuruyabilecek bir oje istiyordum aklıma çatlatmalar geldi. Çünkü çatlatmaların üzerine top coat sürünce hemen kuruyorlar. Fakat altındaki ojeminde çabuk kuruması gerekirdi. Benimde aklıma çok sevdiğim Golden Rose koyu yeşil çatlatmayı cila üzerine sürmek geldi:) Bu yönetimi sevgili kozmo da görmüştüm. Bunu uygulayarak hemencik çıkabildim:)

Bu rengi çokkkkk seviyorum. Normalde yeşil ojelerin üzerine uyguluyorum,herkes soruyor markasını:)




Şimdide yarın için sürdüğüm oje Flormar 424. Geçenlerde 423 ün rengini sevdiğimi ama yapısını sevmediğimi belirtmiştim. Ondaki sorunları bunda yaşamıyorum. Oysaki ikisinide aynı anda almıştım..

Flormar 424

4 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

424 bende de var çok cici bir renk sana da çok yakışmış bence beyaz tenlisin ya ellerinde çok güzel duruyor

belmut dedi ki...

flormarın bana gore favori ojesi :) bayılıyorum bunaaaa

sevda s. dedi ki...

Çatlayanlar güzel olmuş canım :)

özge dedi ki...

sochic,tatil boyunca bu renkle gezdim, 2 gün çıkarmadan durunca baya hoşuma giden bir renk olduğuna karar verdim bende:)

belmut,ben en çok 413 seviyorum sanırım:) buda favorilerdenoldu...

sevdacım,senle ikimiz tam çatlayancıyız zaten:)