9 Ekim 2011

bitirdiklerim....

Pazar sabahları o hafta içinde biten ürünlerimi sizlerle paylaşıyordum aslında,bu pazar biraz geç oldu:)

Bakalım bu hafta neler bitmiş ?

Nıvea  Kayısı Özlü Duş Jeli : Yıllardır alırım,mutlaka evde olur.Sıkılmamak için başka duş jelleride kullanıyorum tabiki. Fakat nıvea hep elimin altında olur. 

Nıvea Invısıble Roll on : Siyah kıyafetlerimiz bembeyaz olması diye yapılmış bir roll on. Gerçekten önlüyor. Atletimiz,çamaşırımız,tişörtümüz kesinlikle beyaz pudra pudra olmuyor. Fakat bu seferde teri iyi önlemiyor. Ya beyazlık olmayacak yada tam koruma olmayacak demekki :)



Loreal Roll on Fondoten : İlk aldığım gün süremem sanmıştım. Sonra Lorealin bir videosunu izledim. Makyaj uzmanının uygulama tarzına baktım ve sonra çok çok sevdim bu fondoteni. Roll on fırçasıyla o kadar kolay uygulanıyorki. Burun kenarlarına bile rahatlıkla sürebiliyorsunuz. Aslında yağlı bir fondoten patakrem tarzında olduğu için. Bu roll on sayesinde yapısıda çok hafifliyor. Karma ciltler ve kuru ciltler için çok uygun,yağlı ciltler pudra ile uygulayabilirler.

Flormar Lash Lıft Maskara : Berbat ötesi,arkadaşımın hediyesi,yeni almıştı,onun gözleri çok hassas,dokunmuş bana verdi. Benim gözlerime dokunmadı ama kupkuru hiçbir etkisi olmadı kirpiklerime. Ve 1-2 haftada kurudu. Hiç böyle bir maskara görmedim. 

10 yorum:

Unknown dedi ki...

nu niveaları ben de çok seviyorum :)
özellikle kayısılı jeli ama :D

itsbea dedi ki...

bende yeni aldım niveanın rollonunu:(lady spead stcik sabun gibi olanı güzel önlüyordu teri filanda ama sabun olması hosuma gitmedi, birde kırıldı zaten bi süre sonra sürerken.bitmeside mümkün olan bi ürün degil zaten yıllarca evde durabilir:))))

fondöten bitirdigin içinde ayrıca tebrik ediyorum cnm seni=)

özge dedi ki...

dofacım çok kaliteli oluyor nıvealar:)

itsbeacım,bitirdim evet,1 fondoten bitirip yerine 2 tane daha alıyorum ben biliyorsun:)

Kepslok dedi ki...

Ben de niveanın gül kokulu duş jelini kullanıyorum ve her zaman da alırım mutlaka farklı kokularını senin gibi:)Flormarı son zamanlarda övüyoruz baya geliştirdi kendini diyoruz ama rimelleri için aynı şeyi söyleyemicem malesef...

Unknown dedi ki...

benim de nivea pure nature bitmek üzere,yerine ywes rocher aloeli aldım:)sen kullanmıştın galiba,memnunmuydun?

özge dedi ki...

kepslok,bende o jeli kullanıyorum ara ara canım,çok güzel gerçekten.flormarın rotating maskarası güzel ama bu en eski seri sanırım o yüzden felaket...

kaavalam,yr lotus ve yeşil çaylı kullandım iksinide muhteşem:)

sevda s. dedi ki...

Nivea rollon dan ben çok memnunum, ama ben çok terlemiyorum, sanırım bu yüzden iyi geldi bana ki her sene tshirtlerim leke leke olurdu bu yaz nivea sayesinde hiç bu sorunu yaşamadım. Kokusuna da bayılıyorum :)

oz dedi ki...

bu flormar rimeller genel olarak iyi degil sanırım? loeral telescopic tek gecerim :)

özge dedi ki...

sevdacım,nıveaların kokusunuda çok seviyorum ben,bu bide çok güzel kokmadığı için çok sevmemiş olabilirim:)

schtro,loreal maskara anlamında oldukça başarılı:)

Back to Black dedi ki...

roll on da amway den başkasını kullanamıyorum hem beyazlık yok hem ter yok denemeni tavsiye edeirm