16 Ekim 2011

Bitenler,çöpe gidenler...

Her hafta bitirdiğim ürünleri pazar günleri paylaşıyorum. Buda kendiliğinden gelişti. Birkaç hafta üst üste pazar gününe denk gelince böyle olmasına karar verdim:) Geçtiğimiz hafta bitenler nelermiş bakalım:))

 Clınıque Göz Çevresi Bakım Kremi: Daha önce bir kez daha kullanmıştım bu kremi hiç iyi gelmemişti. Bundan 3 sene önceydi sanırım. Geçen ay Sephora alışverişim sırasında hediye edilince bir şans daha vermek istedim. Bazen ürünler o dönem ki cilt yapınıza yada yaşınıza göre değişiklik gösterebiliyor. Fakat bu sefer bitiremedim bile direk çöpe gitti. Hala iyi nem vermiyor hiç bir artısı yok,hatta hiç krem sürmemiş gibi hissediyorum kendimi bu ürünü kullanınca ...

The Body Shop C Vitaminli Serum: Hem göz için hem yüz için olanını kullandım. Göz çevresinin bir faydasını görmedim. Bu serum ise geceleri sürüp yatınca sabah yumuşak bir cilde sahip olmayı sağlıyor. Fakat vaat ettiği gibi parlak bir cilt vermiyor:( Şuan serinin ambalajı değişti diye biliyorum. Lüzumsuz para gibi geldi bana .....

Innova Suplex Nemlendirici : 2 kez alıp kullandım kendisini. İlk kullandığım tüpü çok sevmiştim,nemlendirmesi çok iyiydi. İkinci tüpüde aldım fakat yarısına gelmeden sıkıldım. Bende böyle bir durum var bir nemlendiriciyi 2.kez alırsam artık etkisini görmemeye başlıyorum. Hatta cilt uzmanları bu konuda onayladılar. Sürekli aynı maddeyi cilde vermek bazı ciltlerde alışkanlığa dönüşüyor ve artık eski etkiyi vermemeye başlıyormuş. Bende yarısından itibaren el kremi olarak kullanmaya devam edip bitirdim:))

 Pantene Onarıcı Şampuan : Pantene serisinden en çok onarıcı bakım serisini sevdim ben. Bu serinin gece serumunu ve maskesinide çok severek kullanmıştım. Şuan Syoss şampuanıma geçtim fakat dönüp dolaşıp bu şampuanı tekrar alabilirim...

Uma Dudak Dolgunlaştırıcı: Bu markanın bazı ürünlerini sevmeme rağmen bu dolgunlaştırıcı berbat ötesi :((( Biberli gloss şeklinde. Sürünce tabiki birçoğunda olduğu gibi dudakları yakıyor ama aynı zamanda konuşurken değerseniz bu glossa acayip boğazı tıkıyor öksürmeye başlıyorsunuz:) Şuana kadar hem gloss hem krem yapısa bir sürü ürün kullandım dolgunlaştırıcı anlamında. Hiç böylesini görmedim diyebilirim. Dudakları şişirmesede normalde atmam bir şekilde kullanırım ama bunu hemen attım. 

HERKESE GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ DİLİYORUM:))

 




8 yorum:

Kepslok dedi ki...

bu posta bittiler ama sevilmediler de diyebiliriz:)clinique ve tbs den pek hayır göremedim ben de yorumlarına katılıyorum.Şampuan olarak Pantene aqua light kullanıyorum çok memnunum.Gerçekten kokusuyla bakımıyla light bir seri tavsiye ederim.

özge dedi ki...

kepslok,evet canım biraz öyle olmuş:))Aqua lıght kullandım yazın güzel fakat ben sevmedim saçı çok hafifletiyor ve şekil almasını zorlaştırıyor benim saçlarım çok ince telli olduğundan hafifleyince uçuşup duruyor:))

Kepslok dedi ki...

Hımmm evet haklısın o hafiflik hissi ancak benim gibi 1 günde yağlanıp kirlenen saçı olan kişilere iyi gelir :)

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm bu c vitaminli ürünler pekte fayda etmiyor,bence direkt c vitamini kullan yüzüne.Ben kendi bloğumda kullandığım c vitaminini yazdım çokta memnunum mono derma'nın bir dene istersen :)

Adsız dedi ki...

blogların en çok bu yanını seviyorum işte gerçi her cilt her saç her ürüne aynı etkiyi göstermiyor ama yine de çok iyi bi ön bilgi oluyor bizler için.:))

özge dedi ki...

kozmetik perisi,tamda senin bloga yazdığın yazıyı okuyordum bende,genel olarak clinique seviyorsun sanırım:)vitaminleride gördüm gözlerim açıldı hemen:)

jelibon,evet canım herkeste farklı oluyor ama en azından çok kişinin sevdiği bir ürünü birinin sevmediğini okuyunca insan banada uyar belki diyor ürünü atlamıyor:)

BÜTÜ dedi ki...

bende the body shop un ürününü kullandım verdiği yumuşaklıktan başka bir etkiye kavuşamadım gerçekten ....

sevda s. dedi ki...

Pantene'in onarıcı serisi benim saçlarıma hiç yaramamıştı maalesef Özge'cim. Ama yine de yaşasın ürün bitirmek :)