17 Ekim 2011

Hafta Sonu Cicileri....

Geçenlerde ınglottan beyaz çok mat bir far alıyım demiştim,aldım ama eve geldiğimde baktım ki ışıltılı bir bembeyaz :) Uzmanı yanlışlıkla vermiş. İade ile uğraşmak istemedim zaten tek renkli farları seviyorum kullanırım dedim. Ama aklım mat farda kalmıştı. Onu aldım. Birde istediğim far fırçasını aldım.


Ecotools Bronzer fırçası hep aklımdaydı,diğer fırçaları trend yoldan kapmıştım.Bu fırça eksikti tamamlanmış oldu. Vaselıne balm. Aloe Vera ve Kakaolusunu kullanıyorum. Birde bunu denemek istedim. Pastel çatlayan ojelerden yeşili çok sevmiştim. Başka renk düşünmüyordum ama bu nar çiçeğine bayıldım. Siyah bir oje ile güzel olacağını düşündüm.


Olay dudak bakım ürününü çok merak ediyordum. Uzmanı arkadaşım olunca temizleme sütünüde hediye verdi.

Kullanıkça yorumları paylaşacağım. Aslında hep aklımda olan ürünleri almışım fazlalık yok:) Tabi aklımdaki ürünler bir türlü bitmiyorlar:))

17 yorum:

onorr dedi ki...

Güle güle kullan canım yenilerini :) Ecotools bronzer fırcasını nerden aldın, benim bronzer fırçam ölmek üzere can çekişiyor, bundan mı alsam.

itsbea dedi ki...

özge:))hepsi için bi sebep bulmuşsun=)hak verdim bende:)güle güle kullan cnm

civciv dedi ki...

özgecim cok sekersin sen :)

.. hepsini güle güle kullan canim , fircayi da merak etmedim degil hani :D

öptüm

özge dedi ki...

onurcum madem öyle bir fırça alacaksın bunu al derim ben,sabah kullandım fırçaya aşık oldum resmen:))

itsbeacım ay yazarken benimde aklıma geldi ne güzel bahaneler bulmuşum dedim:)sağol tatlım...

civciv,teşekkür ederim canım,fırça gerçekten süpperrr :)

busesinem dedi ki...

özgecim güle güle kullan canım,hangimiz içimizi rahatlatmak için o bahanelerden saymıyoruzki:)))

Adsız dedi ki...

Sizi en çalışkan blog seçmeleri lazım:) keyifle takip ediyorum yazılarınızı. Sessiz takipçilerinizdenim ama artık bir yorum yazayım dedim:)umarım hep böyle devam edersiniz.

Sevgiler,
Filiz

Unknown dedi ki...

özgem güzel günlerde kullan canım, eco toolslar gerçekten çok güzeller.

Unknown dedi ki...

Özge’cim o far senin kısmetinde varmış canım :) her ikisini de severek kullanacağına eminim beyazın verdiği aydınlatma çok hoş durur hep. Dudak bakımı için ben Blistex kullanıyorum ama memnun kalırsan vaseline ya da olay'i de deneyebilirim, güle güle kullan hepsini tatlım ;)



BeTwin Us

legendneverdies dedi ki...

canım bronzer fırçasının kapaklı olanı var onu nıye tercih etmedin?bende alıcam bu fırçadanda ıkısı arasında kararsız kaldım.kapaklı olanı çantaya atmak için ve kılları sankı daha kısa tam bronzerlık gbi,bu da çok hoş karar veremıyorum hangısını alsam dıye:))birde ınglot fırça farla berabe ne kadar acaba canım fiyatınıda yazarsan sevınırım.bu arada fırçayı soran arkadaş olmus nereden alındıgıyla ılgılı taksımde bir kozmetıkçı dukkanında mevcut:)giderken solda donerken sagda:DD 35 tl gibi birşey yanılmıyorsam

Kepslok dedi ki...

Ohh ne güzel güle güle bitir :)

özge dedi ki...

busesinem,kesinlikle bahaneler ama bazen sırf aldanıpta aldığım ürünler oluyor vicdan azabı duyuracak cinsten:)

filizcim güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim,böyle düşünüyorsan çok sevinirim:) yorumsuz bırakma beni,artık hep yaz:)

kavalam,artık ınglot ve ecotolls dışında fırça almayı düşünmüyorum canım,sigma tr de satılsa birkaç modeli var aklımda,onun dışında başka markadan almam sanırım...

betwin us,kesinlikle canım:)hem güzel bir marka sonuçta farlarındanda memnunum kalsın dedim. blistexin hafif renk verenini kullanıyorum ben olay daha çok dudak kontürünü belirginleştirmek için,mutlaka bu tarz bir ürün kullanıyorum ben yakın zamanda post hazırlarım:)teşekkür ederim:)

legendnverdies,kapaklı olan çok sıradan geldi bana ben kılları sıkı olsun istedim. benim aldığım daha kocaman ve daha sık kılları. kılları diğerinden uzun ama inanılmaz güzel. kapaklı olarak yves rocher var bende yanımda onu taşıyorum.ınglot fırça farla 38 e geliyor farda 35 tl idi sanırım.

kepslok,sağol tatlım:)

Adsız dedi ki...

Özgecim gene doldurmuşsun sepetini. :) Olayın bu temizleyicisini sevmedim ben gözleri yakıyor. Inglottan bir blending fırçası almayı istiyorum. Ecotools fırçaları hakikaten çok iyi. Tam mat beyaz farı nasıl kullanıyorsun? Göz pınarı için mi?

özge dedi ki...

kozmo,valla öyle oldu biraz:)ben daha önce kullandım bu sütü ama gözlerime sürmedim sadece yıkama jeli öncesi pamukla yüzümü sildim o şekilde işime yaradı aslında. tam mat farı göz altlarıma hafifçe ve göz pınarlarına sürüyorum çok seviyorum:)

Adsız dedi ki...

firca harika görünüyor!! Benimde Mac´den ayni sekilde cok sevdigim bir firca var, ilk önce onu sandim, güle güle kullan : ) Inglot maalesef almanyada satilmiyor.

Ecotools´un fircalarini okadari cok istiyorumki, türkiyede görsem alacaktim ama birtürlü bulamamistim! Cok övülüyor, cok iyi etmissin almakla ve olay gentle cleansers i bende cok merak ediyorum, olay cok sevdigim bir marka, bakalim sen begenecekmisin : )
Cok güzel secimler yapmissin valla masallah sana : )

özge dedi ki...

vivacım benimde birkaç tane var mac fırçam ınglotu daha çok seviyorum ben.ınglotun orda satılmaması kötü ama alternatifleri vardır oralarda:) olayin bu sütünü kullandım daha önce bununla silip yıkama jeli ile yıkıyorum oldukça iyi,teşekkürler canım güzel yorumun için:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, güle güle kullan aldıklarını. Pastel in çatlayanının rengine bayıldım.

özge dedi ki...

sevdacım sağol tatlım.dimi bende bayıldım:)