3 Ekim 2011

Soft bir makyaj için....

Bu sonbahar - kış en sevdiğim renklerin neler olduğunu belirtmiştim. Bu ürünlerde en sevdiğim renklerden oluşmuş. Ben bir rengi seversem ucuzu pahalısı hiç fark etmez hepsini denemek isterim. Flormarında son 1 yıldır ne kadar ilerlediği ortada. Farlarının yeni rengi benim renklerim olunca alıp denememek haksızlık olurdu :) Bu fara uygun ojeyi ve rujuda sürekli ürün aldığım kız önerdi,çokta uyumlu oldular.

Farın renkleri hem çok güzel hem çok mat,tam istediğim gibi. Bu tonlarda kaç tane farım var acaba ? bilemiyorum.Ama olsun hepsini çok seviyorum:)

20 yorum:

Kepslok dedi ki...

Tam sonbahar renkleri ve bnm de en sevdiğim renkler birbirine çok uyumlu olmuş.Rujun numarasını merak ettim?Bu renklerin kumral olduğun için sana daha çok yakışacağını düşünüyorum:)

Tannesi dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan.
Rica etsem, bu far paletinin renklerini daha net bir fotoda yeniden kolunda gösterebilir misin? Bir de ruju çok merak ettim, ona da swatch istesem? :)
Bu renklerde bir far paletim vardı, bitmek üzere... Özellikle açık rengi beyaz ve çok sedefli olmayan saten yapıda bir açık bej rengi idi... Bu da onun gibi göründü gözüme. Acaba yapay durmayan aydınlatıcı bir renk olabilir mi diye en çok onu merak ediyorum. Diğer orta tonlu renkler de çok ilgimi çekti.

j.d. dedi ki...

Flormar ürünlerinin kalitesi baya arttı, kimse azımsayamaz ;)
Rujun swatchını bende istiyorum, merak ettim ;)

ezgi dedi ki...

mat far paleti mi aman tanrım tam aradığım şey :) flormardaki kızlara sordum mat far paleti var mı diye yine bana simli simli şeyler gösterdiler.Bu paletin numarasını öğrenebilir miyim acaba ?:)

Unknown dedi ki...

kesinlikle kalitesinin arttığını söyleyebilirim. Diğer marka allıklarımı kullandığımda gün içinde mutlaka tekrar tazelemem gerekiyor ama Flormar'ın allığını kullandığımda silene kadar suratımda kalıyor onu çok seviyorum :) Bu paletin renklerini bende çok sevdim alıcam hemen :)

www.curcunam.net

Junkhead dedi ki...

Adaşım güle güle kullan ;) Bu paleti geçenlerde bir blogta daha görmüştüm . Hoşmuş gerçekten doğal makyajlar için çok ideal . Ben de alırım belki :D

Adsız dedi ki...

rujun numarasini swatchini her bir seyini isteriiiz :)

Mavi dedi ki...

rujun ve farın nosunu verebilirmisiniz acaba çok merak ediyorum harikalar

Adsız dedi ki...

Beyaz dışında renklerle french yapmayı düşünüyorum ama absürd de olmasın. Oje bunun için uygun mu, nasıl? :)

Unknown dedi ki...

Bu renkler yeni çıkmış sanırım 7 numara,ben de aldım ve tek kelımeyle muhteşemler,oldukça da kalıcı.Güzel günlerde kullan canım.

Adsız dedi ki...

Ben de paletin de rujun da nosunu istiyorum, çok beğendim ikisini de.

pembe fiyonk dedi ki...

bu tonları hiç görmemiştim.aslında soldan üç rengede ihtiyacım var:) rujun ve paletin nosunu yazabilir misin?

Adsız dedi ki...

bencede flormar cok güzel bir marka, paletden en cok hosuma giden o süt kahve gibi olan sagdan ikinci renk, tam sonbaharlik : ) Bu tarz farlarim cok olmasa gidip bunu alirdim : )

oz dedi ki...

güzel günlerde kullan canım cok güzeller. Bende merak ettim far paletinin numarasını,bide ruju swatchlarsan süper olur :)

özge dedi ki...

kepslok,güzel dimi renkler,bayıldım bende,bana yakışacağını düşündüğün için çok teşekkür ederim canım:)

tannesi,beyaz tenli olduğum için mat ve dopal tonlar en iyi bu şekilde swatch oluyor. en açık rengi ise hiç görünmüyor malesef:( ama bugün sürdüm concealer üstüne süper oldu birazdanda ruj swatchı geliyor:)

j.d,evet canım eskiden ürünlere bile bakmayan ben son bir yıldır deli gibi alıyorum:)

ezgicim bu mat farlar yeni çıkmış,birde pembe tonlusu var onuda alıcam büyük ihtimal...

curcunam ben terracotta ve 2 li allıklarını severek kullanyıorum hakılısın...


adaşım teşekkürler,2 yeni renk çıkmış aslında diğer tonlarıda görsen çok beğenirsin:)

fulyacım birazdan:)

mavi numarasını vermek bir yana swatchda geliyor :)

nerwen çok yoğun bir oje french için olmaz diye düşünüyorum:(

kavalam sağol tatlım evet 2 renkte çıkmış:)

kozmocum birazdan geliyor her ikiside:)

pembe fiyonk ihtiyacın varsa tam sana göre diyim,birazdan post olarak hazırlıycam nolarını:)

vivacım bende de bu tonlar çok ama dayanamıyorum yinede alıyorum:(

scht,sapol tatlım,ruju tabiki swatchlıycam:)

sihirlimavi dedi ki...

Harika renkler, güle güle kullan canım...

özge dedi ki...

sihirli mavi sağol tatlım:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim renkler şahane, özellikle ruj ve farlar. Ben de bugün bir baktım hiç mat farım kalmamış. Hemen Flormar'a bakmalıyım :)

özge dedi ki...

sevdacım hemen koş bence,çok memnun kalıcaksın:)

esmer dedi ki...

çok güzeller...aslında ben ünvden beri flormar almıyorum..ama kendini yenilemiş sanırsam..almanın vakti geldi demek ki :)) güle güle kullan..