7 Ekim 2011

şeker mi şeker bir oje...

Bugünün makyajı başlığına eklemek istediğim bir makyaj vardı,fakat aşırı yorgun olunca sizleri bu şeker oje ile başbaşa bırakmak istiyorum:)) Önce sıradan bir renk sanmıştım, sürdükten sonra  beğendim, akide şekerine benzettim:)

Flormar Supershıne 45 numara

Ben uzun süredir Sally Hansen,Bourjois ve Pastel ojeleri çok seviyorum. Sürümleri güzel,yapıları güzel,tırnakta duruşları pürüzsüz. Alix Avien ve Flormar ojeleri ise sadece renklerini beğendiğim için alıyorum.
Sizin oje markanız hangisi?


9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Hakkaten çok tatlı bir kırmızı bu adaşım :))

Unknown dedi ki...

renk gerçekten çok güzel ve adının hakkını veriyor parlak

BÜTÜ dedi ki...

sanırım favorim chanel ve essie ama flormar ojeleri gördümü karşı koyamıyorum... sürdüğün ne kadar tatlı bir kırmızı :)

esmer dedi ki...

benim ojem pastel..daha önceki yorumumda da dediğim gibi pastelin kırmızıları sildikten sonra tırnakta leke bırakmıyor..ama bunun rengi de çok hoşmuş..

Adsız dedi ki...

ben pek oje sever değilim ama sürenlerin parmaklarında çok beğeniyorum :)) uzaktan bakınca flormarda pürüzsüz görünmüş

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş rengi. Ben Flormarın bütün renklerini eve taşımak istiyorum :)

özge dedi ki...

adaşım,çok tatlı dimi:)

makemepretty,bende çok beğendim...

bütücüm essie en güzeli aslında chanel almam için oje sayımı azaltmam lazım ( az ve öz olayı )

esmer,ne güzel pastel severleri görmek çok hoş:)

jelibon,tırnaktada pürüzsüz duruyor ama nedense diğer saydığım markalar daha pürüzsüz daha net duruyorlar:)

clara,thank you:)

sevdacım,senle ben zaten yakında tüm renkleri almış olacağız:) bide çatlatma deliliğimiz var biliyorsun:)

Kepslok dedi ki...

Pastel ve flormar tercih ediyorum güncel renkler üretiyorlar çabuk bozulmuyorlar hatta bugün 2 pastel oje daha aldım yeni çıkmış içinde hafif pırıltılar var çok beğendim ev oje dolu :)

Unknown dedi ki...

Ozgem cok guzelmis.Ben en cok flormar,pastel ve golden rose tercih ediyorum.