14 Ekim 2011

Estee Lauder Double Wear Fondoten...

Bu fondotenin seveni çok, fondoten markalarından bir haber olan,hatta bir kozmetik ürününe o kadar para vermem diyenlerin bile denedikten sonra bayıldığı bittikçe aldığı bir föndoten. ( Arkadaşlarımdan biliyorum ) Yapısı bana göre çok çok yoğun hatta kullandığım en yoğun fondoten diyebilirim. Cildimde problem olmadığı sürece kullanmıyorum. Çünkü bence bu fondotende farklı bişey var ve cildi gerçekten kötü olan yada o dönem cildi bozuk olanlara çok iyi geliyor. Eğer cildinizde sorun yoksa ağır geliyor. 

Çok kullanmasamda her zaman elimin altında olmasını seviyorum. Cildimi kötü hissettiğimde başvurduğum fondoten kesinlikle estee....


Bendeki rengi 02 - Pale Almond

Gördüğünüz gibi hafif pembemsi bir ton cildim beyazken capcanlı bir renk oluyor:) Aslında rengi biraz daha uygun olabilirdi fakat renk skalasında daha bej ve açık bir ton malesef bulamadım.

Yoğun,kapatıcı,kaliteli ve spf 10 içeren bir fondoten arıyorsanız kaçırmayın:))

11 yorum:

Kepslok dedi ki...

Ben 01 Fresco rengini denedim çok güzel bir fondöten ysl bitsin almayı düşünüyorum.

j.d. dedi ki...

Estee'ye bayılıyorum ya :) Şu aralar tedavimden dolayı fondöten kullanmıyorum ama her zaman vazgeçilmezimdir double wear ;)

kozmetikperisi dedi ki...

bende denemeyi düşünüyorum

özge dedi ki...

kepslok,01 daha pembemsi diye hatırlıyorum ben sanırım o yüzden almamıştım ben.ysl de iyi bir fondoten ama ben çok sevemedim:(

j.d, seveni çok belirttiğim gibi,sanırım roaccutan tedavisi görüyorsun...

kozmetikperisi,yoğun bir ürün istiyorsan mutlaka dene canım:)

Adsız dedi ki...

ben de çok uzun zamandır kullanıyorum ve o kadar memnunum ki değiştirmiyorum bile =)

özge dedi ki...

esracım,insan hep bulunsun istiyor dimi:)

Adsız dedi ki...

bunu ben de cok merak ediyorum, ama yapisi cok yogun dedin, yani yüzde maske varmis gibi agir bi his mi birakiyor? :/

özge dedi ki...

fulyacım eğer cildinde sorun yoksa evet maske gibi kalın oluyor ama sorunlu günlerde hiç öyle hissettirmiyor:)

sevda s. dedi ki...

Bir yerden tester bulsam da denesem keşke, benim oldukça işime yarayacak gibi.

özge dedi ki...

sevdacım genelde tester yok diyorlar minik kaplardan bulursan yanına al git,kaba koydur hani mac in kapları gibi:)

ElaSel dedi ki...

Çok ağırsa almayım ben bunu=( ya nude ya da estee düşünüyordum