27 Ekim 2011

ciciler ciciler...

Son günlerde özellikle akşamları o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi bir türlü aldıklarımı ekleyemedim:) Planlı programı bir alışveriş olmadı göreceğiniz gibi:) Ne canım istediyse onu aldım sanırım:)

Flormar farlar: Soldaki yazın çıkan metalik seriden,sağdaki mat seriden bej ve toz pembesini de almıştım. 


 Her ne kadar tam bellki olmasada soldaki oje altın-bakır arası bir renk,ortaki ojeyi 2. kez alışım çok seviyorum. Ruj ise mat seriden.Bu seriyi çok geç keşfetmiştim. Sanırım matte seriden 3.rujum:)

Sally Hansen ojeleri aslında her eczane alışverişimde bir tane olmak üzere tamamlayacaktım. Şu ara eczaneden bişey almadığım için iki rengi birden aldım.

Bourjoıs alışverişim. Bunlar gerçekten aklımda olan ürünlerdi. Hatta renklerdi.Glossa bayıldım:)


Rossmanndan alınanlar. Ananaslı mendillere bayıldım. Ananas hastası olarak:) Maybellıne indirimi vardı. %20 hemen yararlandım. Bu glossu uzun zamandır arıyordum,yeni buldum. Bu glossu derken bu rengi. Ykm de ve baktığım biçok kozmetikçide yoktu :( Sonunda kavuştum:)


Yavaş yavaş ayrıntılı yazılar gelecek.Umarım üzerimdeki şu yorgunluğu biran önce atarımda güzel güzel post lar hazırlarım., öptüm....

18 yorum:

Junkhead dedi ki...

Adaşım hepsi de çok güzel ! Güle güle kullaaaan ;)

Adsız dedi ki...

bayılıyorum senin alışveriş yazılarına, dolu dolu çok zevkli oluyor. Bourjois benim çok sevdiğim bir marka. Glossun adını no sunu, pudranın niteliklerini, farları nasıl bulduğunu çok merak ediyorum. Bio Detox serisinin fondötenine de çok güzel deniyor, onu da ben alacağım. farlarını ben biraz kıyır kıyır buluyorum, sen ne diyorsun? Aaa Maybelline glossun da nosunu yaz şekerim unutmadan, senin seçimlerin güzel oluyor. Hatta herkes soracak, bari hepsinin nosunu adını filan postun altına ekle, üşenme :)

sparkle-icious / Pınar dedi ki...

tatlım iyi günlerde kullan, sally hansen kahvemsi olanı çok merak ettim. swatch :P
:*

Unknown dedi ki...

bourjois pudra mıydı bio detox? kullanınca yorumunu bekliyorum canım. :*
ortadaki flormar oje flormar 320'ye benziyor.
flormar mat far da çok hoş çıkmış ya :)
güzel günlerde kullann

Adsız dedi ki...

Canim hepsi cooook güzel, güle güle kullan, gloss´u bende merak ettim simdi mutlaka bir cek göster dudaklarinda : ) Bourjois far´lar da eminim güzeldir, keske almanyadada satilsa bu marka offf : )

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım güle güle kullan hepsini. ağzımın suyu aktı valla :D ah kozmetik aahhh :D flormar'ı ayrı bi seviyorum ben :)

özge dedi ki...

adaşım,teşekkür ederim:)

kozmo,böyle düşünmene çok sevindim canım,seninde fikirlerin beğenilerin benim için çok önemli. süpersin nerden anladın üşendiğimi:) o kadar yoğun bir gündüki,duş aldım zor geldi nolarını falan yazmak:) yarın sabahtan evdeyim,nolarını adlarını hatta rujların swatchlarını bile eklerim :)Bourjois farlar zor sürülüyor gibi oluyor ama sürmeyi başarıncada tam istediğim gibi duruyor.. öptüm...

pınarcım,çok sevdim o rengi aslında altın rengi ama yeşile-khaveye dönük ilginç bir renk. zaten bir rengi sen alıyorsun bir rengi ben:) yakında swatch gelecek:)

dofacım,bu pudrası birde fondoteni var,pudranın marifeti ambalajı:) orjinal bişey,bakalım kendide iyimi:) ortadaki oje 11 numara canım evet 320 ye çok çok benziyor.

vivacım,yarın sabah ekliycem swatch:)çok teşekkür ederim.

hilyacım teşekkürler canım,bende başkalarının aldıklarına bayılıyorum:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Güle güle kullan canim :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne zevklidir böyle toplu kozmetik alışverişi. İnsan aldıklarını kullanınca mucizevi bir şekilde güzelleşeceğini falan hisseder ama pek birşey değişmez sonuçta maalesef :)) neyse sen bir kullan da bak bakalım, var mı içlerinde mucizevi birşeyler ? :))


denizsaatcioglu.blogspot.com

busesinem dedi ki...

özgecim yeni ürünlerin hayırlı olsun,gece gece içimdeki koZmetik canavarını uyandırdın:))ojelerin renklerine bayıldım,maybelline creme glossun rengi çok hoşuma gitti,numarasını merak ettim,yakında swatchda yaparsın heralde:D

itsbea dedi ki...

canım çok güzel bi alısveris olmus:)burjuois farları merak ettim bende=)güle güle kullan hepsini..

özge dedi ki...

nesli çok teşekkürler canım:)

denizcim kesinlikle rehabilitayon oluyor:) ben özellikle selektif markalardan alınca değişeceğimi sanırıyorum:)

busesinem,sağol tatlım.bende başka bloglarda yada forumda görünce öyle oluyorum:)gloss swatchları birazdan gelecek:)

itsbeacım,teşekkürler canım,bourjoısın bu seriden mavi tonlarını almıştım ve sevmeiştim bunlarda güzeldir diye düşünüyorum:)

Unknown dedi ki...

özgem, hepsi çok güzeller, güle güle kullan, bol bol swatch bekliyorum.

özge dedi ki...

kavalam,teşekkürler canım,hepsi ayrı ayrı gelecek:)

senem dedi ki...

maybelline rimeli bende kullandım çok çok memnunum umarım sende memnun kalırsın canım güle güle kullan hepini

Rengarenk Daphne dedi ki...

flormar ortadaki oje ve ruj güzel görünüyor ayrıntılı yazını bekliyorum sarı tombul rimelden bende yeni aldım çok başarılı güle güle kullan hepsini:))

özge dedi ki...

ssdesign,ben aslında bu rimeli kullanmakta geç kaldım bunun üzerine diğerlerini aldım hep:) ama arkadaşlarım bundan çok memnun kalınca aldım bende:)teşekkürler canım...

rengarenk daphne,teşekkürler tatlım,ortadaki oje den 2.kez alıyorum o kadar memnunum yani:)

sevda s. dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsınnnn, bayıldım :)
Güle güle kullan canım, canım alışveriş çekti bak ama yapmıcam kararlıyım :)