21 Ekim 2011

Alix Avien - 279 -

Yine hastayım, kolay kolay hasta olmayan biriydim,bu yıl sürekli bir şeyler buldu beni:) Belim düzeldi bu sefer grip oldum,yada öyle bir şey:) İş yerimde herkes böyle olunca ne kadar dikkat etsemde benide buldu. Neyse ki sadece sesim biraz farklı burnum akıyor vs.. evde yatmamı gerektirecek kadar yoğun değil:)

Oje yazımla devam ediyorum postlarıma,yarın için bu ojeyi sürdüm. Jeanlerle süper duruyor bu renk. Hem renk tonu hemde mat oluşu çok hoşuma gidiyor.

 
Bence hem yazlık hem kışlık bir renk,sizce?

6 yorum:

j.d. dedi ki...

Ne kadar güzelmiş rengi, hiç görmemiştim bunu:)

Unknown dedi ki...

evet çok güzel bir mavi tonuymuş :)

belmut dedi ki...

gecmiş olsun :( ben de hastayım yeni yeni geciyo ve yuzumde yaralar cıktı :( salgın var aman dikkat et kendine dilini ısır daha beterinden korusun allah :)ojeye bayıldım.peki tek kat mı sürdünnnnn???cok şık duruyo yaa

özge dedi ki...

j,d,bende bazı renkleri bulamıyorum not alıp gittiğim zaman kalmadı diyolar:) bide her kozmetikçide farklı renkler oluyor,çıkınca birkaç yere uğramak gerekiyor...

dofacım,hemen edinmen lazım sen seviyorsun ojeleri:)

belmut sağol tatlım,evet malesef herkes hasta tabiki aman buna şükür diyor insan,ben bütün ojelerimi 2 kat sürüyorum canım ne eksik ne fazla:)

sevda s. dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun, umarım iyileşmişsindir.
Ojenin rengi çok güzelmiş, bayıldım.

özge dedi ki...

sevdacım soğal tatlım,bu virüs nasıl birşeyse çok yatağa düşürmüyor ama heran burnun falan bir tuhaf oluyorsun:)oje postlarında sen ve adaşım aklıma geliyor hemen:)