9 Ekim 2011

Her markadan maskara:))

İşte benim tüm maskaralarım. Hepsi açık, hepsi kullanılır durumda. Hiçbiride kurumadı.Flormarın birkaç maskarasından başka.






Renkli olanlar : Bourjois - deborah - bourjoıs- yves rocher - pastel - pastel - yves rocher - bourjoıs - dior 

 Siyah olanlar : Flormar - loreal - loreal - flormar - deborah - flormar - deborah - clinique






Siyahlara devam : Loreal - oriflame - alix - flormar - flormar- lancome - maybellıne


Minikler : toofaced - dior - estee - dior - dior - estee


 Talika ve Avon kirpik eklemeler

 En çok sevdiklerim : Bourjois tüm maskaraları - Estee doublewear - Lancome drama - Deborah Blue - Diorlar:))

 HERKESE GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM :))













30 yorum:

busesinem dedi ki...

bende deborahı merak ediyordu,sen memnunmuşsun:)

itsbea dedi ki...

hazineni dökmüssün ortaya canım:)))Hepsini güle güle kullan, bitir yenilerini al:)

justuntitled dedi ki...

Harika yaa:) Benim sadece 2 tane maskaram var hehe hiç bi zaman da ilgi duymadım maskaralara, bi tane olması yeterli oldu hep benim için:) Çılgınsın girll!:P:))

özge dedi ki...

busesinem deborah maskaraların en çok mavisini seviyorum buğulu bir mavi..

itsbeacım döktüm valla,birden canım istedi:)

justun, aslında bende ruj ve fondoten severim yani maskara hastası değilimdir. en iyisini bulmaya çalışırken böyle oldu :)

Unknown dedi ki...

annnem bunlar ne:)hepsini güzel günlerde kullan tatlım,en çok dolgunluk vereni merak ettim ben de.

gamze dedi ki...

Maşallah özgee:))
Ben Pastel'in saks mavisinden aldım ama hiiç beğenmedim ya:/ rengi güzel veriyor ama çıkmıyor gözümden:/

Adsız dedi ki...

canim insan rimmel arayisinda olunca böyle oluyor gercekten, bende üc tane var simdi ama yine aklimda var almak istedigim bir tane daha, digerlerini bitireyim diyorum ama bitmiyorlarda : ) güle güle kullan hepsini

esmer dedi ki...

ya benim kirpiklerim çok kısa ve az..ben lorealın 4x olanını kullandım..çok memnun kaldım ama bu aralar maddı durum elvermedıgı ıcın onu alamıyorum..daha uygun fıyatlı olup da uzun ve dolgun etkisi veren rimel var mı bildiğin?

Irmak Sipahioğlu dedi ki...

Çok güzeller :) Benimde şimdi elimde 5 maskara var. Bitsinler diye gözlerinin içine bakıyorum :)
Sende güle güle kullan hepsini :)

www.irmakeup.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Bourjois yı nerden aldın canım, watsonlar da mı vardı yoksa?

Junkhead dedi ki...

Adaşım maşallaah, meğerse sen bir maskara manyağıymışsın hehehh :)) Başlık da çok hoş olmuş buarada . Güle güle kullan bitir hepsini dee ;)

Unknown dedi ki...

haha, hiç bu kadar rimeli bir arada görmemiştim...bende diorun herşeyi olduğu gibi, rimellerinin de hastasıyım, uzun yıllardır vazgecemediğim markadır, arada başka şeyler dener, döner dolaşır yine ona gelirim...

seni takipteyim, bende beklerim canım...

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Kepslok dedi ki...

Hepsi çok güzel çeşit çeşit ben de böyle seviyorum ama bitiremediğim için bittikçe alıyorum.En son senin de sevdiğin bir marka olan Yves Rocherden aldım memnunum bakalım:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bosuna rimel en cok kullanılan makyaj malzemesi secılmemış.

annem bir de baan diyodu hemen gösyercem bu postu :)

Flawless Beauty dedi ki...

Burada Benefit eksik canım, They're Real'ı mutlaka denemelisin :)

Adsız dedi ki...

tam bir koleksiyon neredeyse korotmadan nasıl koruyabiliyorsun bunları.

Unknown dedi ki...

Canım senin gibi tecrübeli birinden hangisinden memnunsun öğrenebilirmiyim benmkide bitmek üzeredee:)))

Lunapark Queen dedi ki...

Waoooww süperr :))) Ama en kritik soruyu cevaplamamışsın! Tecrübelerinden faydalanmamıza izin ver :)) En memnun kaldığın, en tavsiye edebileceğin maskara hangisi??? :)

Bu arada ben de bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim ;)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

betty boop dedi ki...

canım,flormar'ın pilli rimeli mi o :) eğer oysa bir post hazırlarmısın onunla iligli, görüşlerini merak ediyorumm :)

özge dedi ki...

kavalam,lancome drama ve alix avien çok güzel dolgunluk veriyor...teşekkür ederim:)

gamzecim,evet waterprof olduklarından ben sadece sephora göz makyaj temizleyicisi ile çıkarabiliyorum:)

vivacım kesinlikle,çok teşekkürler:)

esmer alix avien çok güzel dolgunluk veriyor ve uzatıyor onu tavsiye ederim uygun fiyatlı olarak...

ırmak sağol tatlım:)

tatlıgacı,ykm ve boynerden alıyorum...

adaşım düşündümde bu başlığı uygun gördüm,sağol canımcım:)

gözdecim,diorun herşeyi güzel:)bakıcam birazdan bloguna:)

kepslok,yr renkli maskaraları çok seviyorum ben:)

kova kadını mutlaka göster annene,bak anne ya böyle olsaydım de:)))

flawless,bende düşünüyorum onu:)

jelıbon,flormar dışındaki rimeller kurumuyor,kozmetik çekmecemin içinde güneş görmeyen bir yerde muhafaza ediyorum:)

butik merve,lancome dramadan ve loreallerden çok çok memnunum canım:)

lunapark,birçoğunu seviyorum ama drama gibisi yok:)

bettycim,evet pilli rimeli,etiketler kısmından flormarı seçersen ayrıntılı postu örebilirsin canım:)

sevda s. dedi ki...

Offff, bir kozmetik sever için hazine bulmuş gibi bakıyorum şu an rimellerine :) Ya ben bunun yarısı kadar olanını bile kullanamam, çoğunu kuruturum valla.

deniz saatçioğlu dedi ki...

nasıl muhafaza ediyorsun canım kurumadan? benim iki üç tane bile olsa, hemen kuruyor kullanana kadar.

denizsaatcioglu.blogspot.com

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Dior marka gercektende cok güzel süper hemde ben kullandim halada kullaniyorum.

özge dedi ki...

sevdacım,çok duyuyorum böyle kuruyor falan diye ama ben hiç sorun yaşamıyorum:)gözünü gönlünü açtıysam ne mutlu bana:)

denizcim, kozmetik çekmecemde muhafaza ediyorum,güneş görmeyen ve çok sıcak olmayan bir yerde tutuyorum. Flormar dışında hiç kuruyan rimelim olmadı. ama hergün mutlaka sürüyorum:)

nesliname,kesinlikle:)

Adsız dedi ki...

nasıl yani hiçbiri kurumadı mı ?

özge dedi ki...

adsız,hiç biri kurumadı,hepsi kullanılabilir durumda ilk günkü gibi duruyor:)

Adsız dedi ki...

Bu yazıdan aldığım gazla ben de YSL faux cils rimelimi kullanmaya başlayacağım artık:) açıkta duran 5 tane rimelim olduğu için onu açmaya çekiniyordum,bu yazıyı bekliyormuşum demek ki:)

sevgiler... Filiz

özge dedi ki...

adsız kullan canım,hiç sorun olmuyor merak etme.yazı iyi olmuş ozaman:))sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bourjois ultra black diyorum, her markayı kullandım en güzel hacmi veren açık ara o oldu canım :)


BeTwin Us

özge dedi ki...

betwin us,bourjoıs maskaraların kimisi hiç işe yaramazken kimisi acyip başaralı :)bende hacim veren maskaraları daha çok seviyorum:)