11 Ekim 2011

Sonunda kavuştum....

Genellikle ürünlere hoopp diye atlayan biriyim,daha doğrusu biriydim. Artık özellikle cilt ürünlerine hemen atlamıyorum:) Daha temkinli yavaş yavaş yaklaşıyorum. O kadar çok markanın sırf uzmanının tavsiyesi ile yanlış ürününü aldım ki artık önce araştırıyorum. Tabiki araştırmak yetmez sample isteyip deniyorum. Marka uzmanları sample vermeme konusunda iddialılar:) Lancome gençlik serumunu birçok yabancı blogda,you tube da izlediğim videolarda gördüm ve oldukça övülüyordu. Birgün Lancome alışverişim sırasında istedim ve uzmanı 1 hafta deneyebileceğim kadar sample verdi. Vee ürüne aşık oldum:) 

Adı gençlik serumu,fakat tam şu yaştan itibaren kullanılabilir gibi bir durumu yok. Eğer cildinizin ihtiyacı olduğunu düşünürseniz kullanabilirsiniz. Tabi 30 yaş civarında başlamak gerekiyor bence. 20 li yaşlarda böyle bir ürüne hiç ihtiyaç yok:) 

Ürünü 1 aylık bir kullanımdan sonra yorumlamak istiyorum. Çok isteyerek aldığım bir ürün olduğu için çok mutluyum.

30 ve 50 ml lik olarak değişiyor. Ben 50 ml olanını aldım.

Resme bakıp La Roche larımdan vazgeçtiğimi sanmayın,uzun bir süre markamı bırakmayı düşünmüyorum.Sadece Estee ( gözenek seurumu) ve bu serumum farklı markalardan olacak. Buradakiler Lancome dan 300 tl ve üzeri alışveriş yapanlara verilen bir set. Loreal rujuda bu fotoya ekledim.



23 yorum:

itsbea dedi ki...

canım güle güle kullan.çok sevindim lancomu almana:)çok istiyordun.insallah çok ii gelir.Hediyeleride baya güzelmis:)

busesinem dedi ki...

ürünlerin hayırlı olsun canım,kullandıkça yorumlarını alırız.

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan, ben de merak ettim bu ürünü, yorumlarını okuruz artık :) Bu arada gerçekten bazı çalışanlar çok iddialı sample vermeme konusunda :)oysa y.dışında filan istemeden torbanı dolduruyorlar :(

özge dedi ki...

itsbeacım,çok sağol canım evet o yüzden başlığı kavuştum diye yazdım :)

busesinem,çok teşekkürler canım:)

makeup,biraz kullanıyım yazarım yorumlarımı,sanırım sampleları kendileri kullanıyorlar o yüzden vermek istemiyorlar:(

bett dedi ki...

güzel günlerde kullan canım.bu arada çok mu alakasız şimdi bilemedim ama çok güzel bi yüzün var neden uygulamalı makyaj videoları çekmiyosun ?

onorr dedi ki...

özgecim güle güle kullan, ürün seçimlerine bayılıyorum :) Uv Expert gördüm fotoda, onun hakkında yorumlarını mutlaka bekliyorum :)

Kepslok dedi ki...

çok istediğin bir ürünü almanın verdiği mutluluk ve heyecan gibisi yok:)övülen bir ürün merak ettim şimdi iyice.Set de çok güzel ayyh ben bile heyecanlandım:)

Adsız dedi ki...

Yanında verilen set ürünün kendisinden daha güzelmiş :)L'orealin bu rujları nasıl Özge? Almak istiyorum, pek güzelmiş gibi geliyor bana niyeyse. Bir de fiyatı ne serumun?

özge dedi ki...

bett,sağol canım yo alakasız olmamış,böyle düşünmene çok sevindim canım fakat video için baya uğraşmak lazım çalıştığım için şimdilik yapamıyorum:(

onurcum teşekkürler canım,zaten genellikle aynı ürünleri seviyoruz:) uv expert çok övülüyor deneyince hemen haber vericem canım:)

kepslok,yaşın çok daha genç diye hatırlıyorum ben ? hediyelerde güzel evet:)

kozmo,dimi set ürün çok şeker:) loreal ruj süper ama bende birde kırmızısı vardı,çok nem veren bir ruj olduğu için koyu renklerini alma bence,taşıyor falan ama böyle açık renkleri çok çok güzel.serum 245 tl canım:)

Kepslok dedi ki...

Özgecim 28 yaşındayım:)

Adsız dedi ki...

verdikleri set´de cok güzelmis, güle güle kullan canim : ) Genelde bu serum hakkinda güzel yorumlar okumustum, bakalim uzun vadede ne diyeceksin : )

Unknown dedi ki...

Ozgem guzel gunlerde kullan.ben de samplesini kullanip memnun kalmistim,umarim sen de kalirsin.Artik ben de hep sample kullanip sonra aliyorum.yoksa yazik ya cope,ya kocaya gidiyor:)

Adsız dedi ki...

slm
estee ve lancome serumları birlikte nasıl kullanacaksın? bende birkaç serum kullanmak istiyorum

özge dedi ki...

kepslok,sende bendensin ozaman yaşlarımız yakınmış nerden aklımda kaldı bilmiyorum ama 22 falan sanıyordum:)

kavalam sağol tatlım,evet artık yaşla birlikte bilinçleniyoruz sanırım:)bu kocaya gidiyor kısmını çözemedim canım?

adsız,esteeyi gece sürüyorum,gece kreminin altına,lancome ise sabah sürüp üzerine gündüz nemlendirimi sürüyorum.:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

güzel günlerde kullan canım, yorumlarını bekliyorum sevgiler ;)

özge dedi ki...

myprincess,teşekkürler canım,biraz kullandıktan sonra post hazırlıycam:)

Unknown dedi ki...

Henüz erken biraz evet ama çok merak ettim o serumdan ben de mi alsam acaba :p yağlandırmadan nemlendirecek güzel bir nemlendirici arayışı içindeyim Lancome'un gül esanslı olanı da beni kesmedi var mı kesin iyidir dediğin bir ürün tatlım? :)


BeTwin Us

özge dedi ki...

betwin us,evet daha erken yorum yapmam için ama 28-30 lu yaşlarda başlamak gerekli böyle ürünlere. yağlandırmadan çok iyi nem veren ürün la roche posay hyraphase riche süper bir ürün,üzerine makyajda çok güzel uygulanıyor:)

Unknown dedi ki...

hehehe,benim alıp da kullanamadıklarımı eşim kullanıyor:)

özge dedi ki...

kavalam adamı deneğemi dönüştürdün:) neyse ürünlere para verirken umarım bunuda beğenmezde bana kalır diyordur:))

Unknown dedi ki...

Tam olarak oyle demese de bazen bakiyorum kullandigim seylere de el atiyor.istemem yan cebime hesabi:)

sevda s. dedi ki...

Çok merak ettim canım serumunu, aldıklarını da güle güle kullan. Hediyeli alışverişlere bayılıyorum :)
Uzun zamandır hiçççççç sample veren bir yer olmadı bana ya, bak iyi aklıma geldi, isteyeyim ben de.

özge dedi ki...

kavalam:))

sevdacım,evet canımvermiyorlar kolay kolay,bu setide firma 300 tl ve üzeri alışverişler için verelim demişte öylelikle veriyorlar yoksa kendilerinin verdiği bişey değil yani:)