24 Ekim 2011

Golden Rose Wonder Lash Maskara...

Daha önce Golden Rose renkli maskaralarını deneyip memnun kalmıştım. Siyah maskarasını denememiştim. 12 kat hacim verme özelliğine sahip vitaminli bir maskara çıkarınca denemekte fayda var dedim:) Ve gerçekten müthiş bir sonuç aldım. Genelde ben bir maskaradan ya hacim ya uzunluk beklerim. Hiç bir maskara ikisini bir arada veremez diye düşünenlerdenim. Sadece Lancome Dramadan böyle bir sonuç almıştım. Şimdi bu maskarada da hem uzatma hem hacim etkisini gördüm. Son 2 gündür gözlerim aşırı şiş olduğundan uygulanmış şekliyle gösteremiyorum,fakat en kısa zamanda bu maskara ile yapılmış bir makyaj post u gelecek:)

Fırçasına bayıldım ben böyle kıl fırça seviyorum,plastik fırçalıları neden kullanıyorsun derseniz 2. kat için ideal oluyorlar:))

Bir maskaradan beklenen herşeyi buldum bu maskarada. Uzunluk,hacim,simsiyah olma hepsi mevcut,daha ne olsun....

9 yorum:

civciv dedi ki...

wow, iyi bir ürüne benziyooo :) iyi bir mascara bulmak gercekten güc -.-

..biliyorum bebegim.. ben de özledim post hazirlamayi :( ama etrafimda o kadar karman cormanlik mevcut ki anlatamam .. ama düzelicek :)

öptüm güzelim

<3

sevda s. dedi ki...

dediğin gibi hem dolgunluk verip hem uzatıyorsa süper, daha ne istenir ki bir rimelden :)

ElaSel dedi ki...

Ben de merak ettim bunu, güzele benziyor..kıvırması nasıl?..güle güle kullan cnm=)

özge dedi ki...

civcivcim,biran önce işlerini gel bekliyorum:)

sevdacım,kesinlikle ikisinin bir arada olması çok iyi.

elaselcim,denemende fayda var,kıvırma değilde daha kalkık duruyor kirpikler.teşekkür ederim:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ayy ben de böyle bişey istiyoruuumm. max factor 2000 calorie'den vazgeçemiyorum yıllardır ama şu an işsizim :( pahalı geliyor 42 lira :S bu onun yerini tutar mı ki tatlım?

özge dedi ki...

hülyacım kesinlikle tutar hatta geçer bile,ben 2000 i bundan 10 yıl kadar önce çok sevmiştim geçen yıl tekrar aldım hiç sevmedim,ama bunu çok sevdim:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım heyecanlandım valla :) fiyatı ne ki bunun? :)

özge dedi ki...

hülyacım 18 tl...

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

aaa 1 max factor fiyatına bundan 2 tane alınırmış :)