4 Ekim 2011

Pastel Simli Çatlatma...

Aslında çok oldu bu çatlatmayı aldığım ancak sürebildim. Ben siyah oje ile denedim tabi beyaz oje ilerde çok güzel olur. Flormarın simli çatlatmalarından daha yoğun ve daha güzel gibi geldi bana. En güzel rengi bence yeşiliydi. Birkaç rengi daha vardı. Açık mavisi vs.. ama en çok bu rengi sevdim. 

 Çatlamalarda kalın bir tabaka şeklinde sürüp daha büyük çatlatmalar oluşturmayı çok seviyorum. İlk Alix in çatlatmasını aldığımda çok ince sürün demişlerdi. Önceleri sürekli öyle sürüyordum. Sonra bu şekilde yapmaya başladım ve çok daha hoşuma gitti.

Çatlatma ojelerde son nokta simli olanlar daha fazla ne yapabilirler bilemiyorum:) Belki mat ojeler gibi olanları çıkar:))

9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Siyahla çok hoş olmuş canım,bence başka da renkle bu kadar güzel durmaz gibime geliyor :) Ben de mavisini aldım bunun ,o da herhalde siyah bazla süper olur .

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzel olmuş.mat olanıda güzel fikir olur :)

Kepslok dedi ki...

Çatlatma ojeye hiç alışamadım sevemedim :(

makyajblogum dedi ki...

Ben de Junkehead'e katılıyorum, siyahla çok hoş olmuş :)

Sevgiler,
http://makeupwithstyle.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

üst üste katmanlı gibi durup ağırlık hissi veriyor mu parmaklara çatlatmalar ?görüntü gerçekten güzel.

özge dedi ki...

adaşım,aslında yeşilde mavide beyazla çok hoş durabilir bence ama yazlık bir görüntü oluşur:)

pembe fiyonk dimi:))

kepslok neden sevemedin? benim bir arkadaşımda bende duruşunu çok seviyor kendinde olunca çok basit gösteriyormuş onu öyle diyor:)


makeup,teşekkür ederim canım:)

jelıbonlarınefendisi,yok katkat öyle bir ağırlık vermiyor,hiç farketmiyorsun bile:)

Kepslok dedi ki...

Arkadaşınla aynı fikirdeyim :)

özge dedi ki...

kepslok:))

Lia dedi ki...

Çok hoş olmuş çok hoşuma gitti sevdim :)