23 Ekim 2011

Post hırsızımız var!!!!!!

Az önce makyajlıblog un sahibinden aldığım bir yorumla şok geçirdim. Daha öncede böyle hazır postları çalan bloglar olmuştu,fakat benim başıma ilk kez geliyor. Nasıl içleri rahat ederek böyle birşey yapabiliyorlar anlamıyorum. Emek hırsızlığı resmen. Daha önce bunu yapan blogun sahibi erkekti bence buda öyledir,kafaları böyle kolaylıklara çalışıyor sanırım.

adres: http://makyaj-oje.blogspot.com

Sanırım en çok makyajlıblogdan sonrada benden,morkelebekten,myprincess den almış. Yazıyı birebir kopyalamalarıda ayrı bir sinir olma unsuru. Şu konu hakkında bazı bloglardan alıntılar şeklindede yazılmamış hiçbiri. Sanki o blogun sahibi kendiisiymiş kendi anlatıyormuş gibi eklemiş hepsini.Biz en son yaptığı posta yorumumuzu yazdık,yazdıklarınız blogger onayını beklemeden yayınlanıyor,sizde bişeyler yazıp bizi desteklerseniz sevinirim. 
Makyajlıblog uyarından dolayı çok teşekkür ederim....

14 yorum:

Unknown dedi ki...

ne şuursuz insanlar var hiç mi utanmıyorlar suçluluk duymuyor yüzleri kızarmıyor :(

itsbea dedi ki...

makyajlıblogdan okudum bende ilk olarak.baktım, yazılar bile aynı.yuh dedim.tek oda değilmiş bide sizinkileride mi çalmışya.diyecek söz bulamıyorum bu kadarına!

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bu da bir hırsızlık türü işte... ayıp :) peki biz ne yapabiliriz böyle hırsızlıklara karşı korunmak için? şimdi bunu öğrenmek sanırım en önemlisi olacak. bilgisi olanlar paylaşım yapsın lütfen. hepimiz kendimizi koruyalım.

Unknown dedi ki...

maalesef bu aralar blog dünyasını karıştırmak isteyen çok densiz var,söyeleyecek söz bulamıyorum....

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

pardon önceki yorumumda gülücük koymuşum üzgün yüz yapacaktım yanlış olmuş :S

özge dedi ki...

kızlar hepinize yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Duygularımın tercümanı oldunuz. Hülyacım yazını hararetle okurken hiç anlamadım yanlışlıkla gülücük yaptığını merak etme:)

Biz bloglarımızı para kazanmak için değil hobi amaçlı açtık,fakat bizim emeğimiz üzerinden para kazanıyor bu insanlar. Zaten sadece ağustos ayına bakınca 4 bine yakın post var normal bir blogger bu kadar çok konu bulup yayınlayabilirmiz imkansız!! hepsi çalıntı toplama şeyler...

sevda s. dedi ki...

Hayır baktım 4 tane de takipçisi var, amacı nedir anlamışta değilim. Sanal kleptoman herhalde, ilginç :(

pembe fiyonk dedi ki...

geçmiş olsun tatlım maalesef önüne geçilemiyor.düşün ki bana bunu bir yerel gazete yaptı.artık bundan sonrakiler şaşırtmıyor bile :(

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

Özgecim zaten şöyle bir bakıldığında o blogun oldukça "dandik" ve ordan burdan kopyalama olduğu belli. bi kere bi ruhu yok sıcaklığı yok. mekanik sıradan yazılar gördüm ben sayfalar dolusu. hani gazeterde okuduğumuz sıradan yazılar gibi. şimdi önemli olan blogumuzdakilerin kopyalanmasını engelleyebilmek. ben bunun nasıl yapılabileceğini bilmiyorum ama yapılabildiğini biliyorum. Bunun yolunu öğrenmeye bakalım ve birbirimizi haberdar edelim ne öğrenirsek. Mesela blogumuzda paylaşabiliriz nasıl bi yöntem izleyebileceğimizi. Bu durum canımı sıktı. Biz uğraşıyoruz niye başkası çalsın ki!

MakyajlıBlog dedi ki...

İnanın bende çok sinirliyim.Bide oyle rahatki üzerinde blogumun ismi olan yazıları çalmış.Tanıdıgım kadarıyla haber verdim.Daha neler neler var bilseniz

Yazılarını tanıdıgım tum bloggerlara haber vericem.Yuzsuzu herkese duyurucam!!!

onorr dedi ki...

Şok oldum :O Nasıl bir cesaretle bunu yapabiliyor? Bir blogger bu sebepten dolayı başka bir bloggera dava açtı diye biliyorum, bunu yapmak suç çünkü, resmen hırsızlık!

MadamB Fashion dedi ki...

Gerçekten ayıp ya !
madambfashion.blogspot.com

özge dedi ki...

hülyanında dediği gibi bunun önüne geçebilecek bir sistem olsa keşke ama yok diye biliyorum:( olsada uygulasak bu emek hırsızlarına fırsat vermesek:(

Unknown dedi ki...

Özgecim aynı durumla ben de çook karşılaştım çözümü sağ tık engellemede buldum.Bebeğim verdiğin adres 1 ayda ağustos ayında tamı tamına 3054!!!!! post girmiş .Hepimiz biliyoruz ki bu mümkün değil.Ben ilk yazmaya başladığımda hergün gunde 5 6 ortalama post giriyordum bazen 10 bile oluyordu ama durum ortada bebeğim sağ tık engellemeyi dene :)