28 Ekim 2011

2 Muhteşem Gloss:)

Dün son zamanlarda aldıklarımın yazısını yazınca bu iki glossun swatchları istenmişti. Maybellıne pembe glossu çok arayıp bulduğum için çok memnunum. Bourjois kırmızı gloss ise en son çıkardığı gloss serisinden. Aslında Diorun kırmızı glosslarının dışında başka bir markadan kırmızı gloss düşünmüyordum. Hem elimde çok olduğundan hemde her markanınki güzel durmadığından. Dior kırmızı glossumu bitireli çok oldu ama istiyorum yine aynısından:)



Bourjoıs 06 - Maybellıne Bengale Rose ( 175 )



Cream glossların yapısına zaten diyecek sözüm yok. Birkaç rengini daha kullanıyorum. Oldukça ışıltılı bir pembe. Elimde hem ışıltılı hem tam pembe görünen glossum çok yok. O yüzden bu gloss çok iyi oldu.


İçinde minik ışıltılar olan kırmızı glossları çok seviyorum çünkü pırıl pırıl duruyorlar. Minik simler hiç rahatsız edici değil. Bu swatchdaki gibi kendiliğinden parlakmış gibi bir görüntüsü var. İyiki almışım dediğim bir gloss oldu. Diğer renkleride çok güzel ama renklerini çok belli eden glosslar değiller. Ambalajlarındaki rengi vermiyorlar. Tavsiyem bu renk.

Aslında diğer ürünlerinde adlarını yazacaktım ama onlarıda ayrı ayrı swatchlamayı düşündüm. Özellikle Bourjoıs farları.


15 yorum:

civciv dedi ki...

özgecim glosslar cok güzelmis, ben de seviyorum bu tonlari <3

birinci glossu özellikle cok begendim !


iyi hafta sonlari sekerim <3

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım ikisi de harika duruyor güle güle kullan :) bildiğin yada ilgilendiğin organik markalar varsa bunlarla ilgili post hazırlar mısın lütfen? daha önce yurtdışından organikleri uygun fiyata alıyordum ama şimdi ya çok pahalı yada birçok şeyi bulamıyorum :(

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan canım! 2 renkte çok yakışmış sana :)

Adsız dedi ki...

canim cok sagol swatch´lar icin, özellikle pembe olan cok kullanisli gözüküyor, cok güzelmis! güle güle kullan : )

Unknown dedi ki...

Renkleri ne kadar güzel onların :)İyiy günlerde kullan tatlım :)

MadamB Fashion dedi ki...

Glosslar herzaman tek tercihimç Ama ilki yani daha açık pembe olanı daha bi sevdim ben
madambfashion.blogspot.com

özge dedi ki...

civciv ilkini beğenmişsin ama ikinci gloss sana acayip yakışır:)öpüldün...

hülyacım,bende senin tam tersin hiç dikkat etmem ürünlerin içeriklerine. bitkisel dersen yves rocher çok başarılı bir marka. vücut ürünlerinde de freshlıne çok güzel...

makeup çok teşekkür ederim canımcım:)

vivacım,rica ederim ne demek. Pembe olan her bayanda olmalı bence...

süslü,teşekkürler canım,bende çok sevdim:))

madamB,aslındaben ruju çokkkkk aşırı severim gloss 2. plandadır ama almadan da duramam:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bu öneriyi dikkate alacağım tatlım teşekkürler :)

The Annachrist dedi ki...

Soo pretty! And I love the piercing!

esmer dedi ki...

kırmızı olanı çok beğendim..

itsbea dedi ki...

burjuva yakıyor:))

busesinem dedi ki...

özgecim,maybelline glossun swatchını istemiştim,hemen eklemişsin,teşekkür ederim,rengini çok beğendim,bulursam bende alırım,kırmızı glossda güzelmiş,ayrıca kırmızıyı sana çok yakıştırıyorum,ikisinide güle güle kullan canım.

özge dedi ki...

esmer,herkese gidebilecek bir kırmızı..

itsbeacım,teşekkür ederim:)öptüm..

busesinem,rica ederim canım,bulursan mutlaka al derim bende:) kırmızının tonlarını yakıştırıyorlar genelde bende alıştım sürüp çıkıveriyorum:) kimisi gece makyajı için kullanır kırmızıyı,benim için günlük:))

sevda s. dedi ki...

Ben ikisini de sevdim canım, sana çok yakışmış :)
Güle güle kullan.

özge dedi ki...

sevdacım,çok teşekkür ederim tatlım:)