2 Ekim 2011

Nars Sheer Glow Fondoten...

Güzel bir tatil gününe en sevdiğim kozmetik ürünü fondotenle başlamak istedim. Bütün kozmetik cicilerini sevsemde en çok ruj ve fondoten seviyorum ben :) Hastalık derecesinde. Şu ana kadar çok beğendiğim halde bitirdiğim bazı fondotenleri  tekrar alamamışımdır :) Sıra gelmiyor çünkü.

Bu fondoteni kullanmakta geç bile kaldığımı düşünüyorum. Çünkü çok çok güzel. Hem hafif hem kapatıcı bir ürün. İsminin de hakkını veriyor. Bu fondoteni Itsbeacım önermişti, mutlaka dene diye, kendisine buradan da  çok teşekkür ediyorum. Doğum günümde kendime almıştım ama ancak post hazırlayabildim:)

Nars Sheer Glow Fondoten - Lıght2





Görüldüğü gibi ben çok beyaz olduğum için bilek içi damarlarım çok renkli, damarlarımı ne kadar pürüzsüz kapattığı, yapısının duruluğu,güzelliği ortada ...

Aklınızda olan bir marka varsa, yazın kullanıyorsam yada daha önce kullanmışsam yer veriyim:)

13 yorum:

civciv dedi ki...

büyük markalardan tek denemedigim marka nars :( cünkü buralarda yok, ama subatta istanbula gidiyorum, oradan kesin alicam :))

..evet, pürüzsüz kapattigi gercekten ortada cnm.. ben bu aralar shiseido markasi fondöten kullaniyorum, ona asigim diyebilirim :)


sevgiler
civciv

isabel dedi ki...

özgecim çok güzel görünüyor gerçekten.. almak istediğimde gidip deneme şansım yok ama netten sipariş verebilirim, numarası "ligt2"mi?
biliyorsun ten renklerimiz uyumlu..sana uyan bana da uyuyor ;)

Kepslok dedi ki...

Yağlı ve kusurlu bir cilde sahip olduğum için bu tarz fondötenler bana hafif geliyor cildim adeta yiyor:)Ben YSL Teint Resist fondöteni kullanıyorum çok iyi kapatıyor ve uzun süre kalıyor ben çok memnunum.Hiç kullandın mı?İşte benim fondötenim de bu :)

özge dedi ki...

kepslok,ysl kullandım canım ama çok beğenmedim ben belkide karma ciltli olduğum içindir,sen fondotenini bulduysan ne mutlu sana çünkü yağlı cildi olanlar kolay kolay bulamıyorlar

Kepslok dedi ki...

Aynen yağlı cilt zor :)Estee Lauder Double Wear önerdiler bir de onu kullanıp karar vercem artık hayatımın fondötenine...

özge dedi ki...

estee bana çok yoğun geliyor çok kapatıcı gerçi güzel:) ama sorunlu cildi olanlara daha iyi geliyor bence mutlaka dene derim...

ESRA dedi ki...

bu ürünü denemek istiyrm canım çok güzel bir blogun var keyifle takipteyim... senide beklerim;)
http://editorist1783.blogspot.com/

özge dedi ki...

esracım,güzel sözlerin için teşekkür ederim:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok güzel görünüyor gerçekten dokusu, bende deniicem, tam da fondoten almam gerekiyordu, süper oldu. Teşekkürler :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

özge dedi ki...

denizcim,hem hafif hem iyi kapatan bir fondoten bu mutlaka denemelisin güzelliğine güzellik katıcak bence:)

cookie dedi ki...

kızlar bana yardım edin ! estee double wear mı ysl teint resist mi? hangisi kalıcı ve kapatıcı ve günlük kullanıma uygun? acil cvp bekliyorum kızlar cildim karma ve sivilce lekelerim var.fondöten kalıp gibi durmasın istiyorum ve yüzüm pürüzsüz porselen gibi olsun istiyorum !

özge dedi ki...

cookie,bence estee kapatıcı yslninkiler çok hafif oluyorlar,cildinde sorun varsa estee ve max factor lasting performans derim. Daha önce yüzü acayip çukurlarla dolu bir arkadaşım maxı sürünce bebek gibi oluyordu:)umarım yardımcı olabilmişimdir...

cookie dedi ki...

tatlım çok sagol ama aklım şuna takıldı estee çok yogun diyolar yüzümde maske gibi dururmu ?