8 Ekim 2011

Ysl Far ile Günün Makyajı...

Bir gün gecikmeli bir bugünün makyajı postu oldu:) Bu makyajda size tanıtmak istediğim bir ürün var. Ysl 2 li göz farı. Ysl farların hepsini seviyorum sanırım:) Matları ayrı güzel ışıltılı olanlar ayrı. Bu makyajda 2  li bol ışıltılı bir farını kullandım.







Flashlı olarak çektim, içindeki ışıltılar aynı bu şekilde belirgin.



Buda flashsız hali, açık renk diğerinde çok belli olmadığı için birde bu şekilde çektim. Bu iri ışıltılar göze sürüldüğünde yerini normal ve şık bir ışıltıya bırakıyor,bence muhteşem:)

8 yorum:

oz dedi ki...

makyajın cok güzel ve sade olmus canım,zaten yesil göze yakısmicak bisey düsünemiyorum ben :)

sevda s. dedi ki...

Farın renkleri harika canım, çok beğendim.

Adsız dedi ki...

ikinizde çok güzel görünüyorsunuz :)))

smyrnian dedi ki...

çok doğal ve güzel olmuş makyajın. Rujunun markası ne? bugünlerde pudra rengi arayışındayım ve çok beğendim. sevgiler!

özge dedi ki...

schtro,çok teşekkürler canım:)

sevdacım,beğenmene sevindim canım:)

jelibon,çok teşekkürler tatlım:)

smyrnian,rujumun markası flormar supermatte 202 numara,beğenmene sevindim canım:)

gamze dedi ki...

makyajın çok güzel olmuş özgecim!!!
farlara da bayıldım zaten,tem benlik renkler.rujun da çok yakışmış;)
concealerını öğrenebilir miyim:)?

özge dedi ki...

gamzecim çok teşekkür edrim,bende nerelerdesin diye sorucaktım sana:) concealer ınglot amc cream concealer...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım bu fara , sanada cok yakışmış canım, aydınlık göz cevrelerine bayılıyorum makyajda favorim ;)