18 Ekim 2011

Lila Kutu...

Lila Kutu deneme boyu ürünlerden oluşan bir kutu:) Amerikada bu sistem başladığında çok hoşuma gitmişti. Keşke Türkiyede de böyle bir sistem olsa ve faydalansak demiştim. Sonunda Lila Kutu ile ürünlerin deneme boyları evimize kadar gelmeye başladı. Ev ortamında çeşitli markalardan çeşitli ürünler deneme imkanını bize verdiği için Lila Kutuya teşekkür ediyorum:)

Her ay sadece 19 tl ödeyerek bu sisteme dahil olabiliyoruz. Hemde kargo ücreti ödemeden. Ekim ayında paketler dağıtılmaya başladı. Bakalım bendeki kutuda neler varmış...

 Çok şık bir kutu,oldukçada kaliteli bir kutu,ürünleri içinden çıkarınca ıvır zıvır,takı toka koyabilirsiniz:))

 İnanılmaz özenle paket yapılmış. Hem şık hem dikkatli bir kutulama olmuş.
http://www.lilakutu.com/ bu adresten kutulama sistemlerinide inceleyebilirsiniz.

Nıveanın yeni deosunu,revigen şampuanı ve clarinsi hemen denemek istiyorum:))
İçinde erkekler içinde bir deo ve parfüm samplesi var tabi eşim sevindi bu işe:)

Çok hoşuma gitti bu sistem. http://www.lilakutu.com/ adresinden ulaşabilir abone olup paketinizi beklemeye başlayabilirsiniz....

16 yorum:

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan adaşım ;) Bakalım biz de Vanilya Club kutularımızı bekliyoruz merakla,kasımın ilk haftası gelecekmiş :))

makyajblogum dedi ki...

Canım güle güle kullan cicilerini :) Bence de çok güzel bir uygulama, Junkhead'in dediği gibi ben de Vanilya Club kutumu heyecanla bekliyorum :) İyi ki geldi bu uygulama Türkiye'ye çok faydalı olacağını düşünüyorum, özellikle bizim gibi kozmetik severler için :)

Aquaris Blog dedi ki...

çok iyimiş ya
doldurmuslar valla

Adsız dedi ki...

Lila kutucular vanilya clubcilar :)cok guzel uygulama gercekten yeni yeni bloglarda goruyorum herkes birine uye.Kutular gelmeye basladi.Denedikce yorumlar da gelir ne guzel:)
Kepslok.

itsbea dedi ki...

sen bunamı kayıt oldun cnm?ben senle konustuktan sonra vanilyaya kaydoldum.beklemedeyim=)

sihirlimavi dedi ki...

İyi günlerde kullan arkadaşım cicilerini. Galiba bu firma, orjinal boy ürünler de gönderiyor. Ben de Vanilya Club cicilerimi bekliyorum.
Sevgiler...

özge dedi ki...

adaşım,sağol,aslında bende sizinkileri görüp üye olmak istiyorum:))

makeup,kesinlikle süper oldu,bir sürü ürün deniycez böylelikle:)

kovakadını,herşeyden var içinde çok hoş:)

kepslok,adsız yazmışsın bu sefer neyseki sonuna eklemişsin kendini:) denedikçe tüm bloglardan yorumlar gelecek çok zevkli olacak okuması:)

itsbeacım,onada üye oldum ama henüz para yatırmadım,sizinkiler geldikten sonra düşünüyorum bende:)

sihirlimavi teşekkürler tatlım,yakında orjınallerinide satacak,o şekildede uygun olursa almayı düşünüyorum:)

Adsız dedi ki...

bu gerçekten çok iyi bi alternatif çok beğendim kapıda ödeme seçeneği var mı acaba ona göre üye olmayı düşünüyorumda :)

Adsız dedi ki...

aaaa baska bri blogdada görmüstüm ama sanki orda baska ürünler vardi, demek herkese aynisini göndermiyorlar, bak clarins´i bende merak ettim, cok iyi diyorlar ama gecen cremlerini denedim parfümeride ve kokularini begenmemistim (energy birsey´di ismi). Kücük boy Nivea süper olmus, cok severim : ) Esimde 8x4 ´den baska deodorant kullanmaz. Hepsini güle güle kullan

özge dedi ki...

jelibon, şuan yok,kredi kartı ile önceden ödüyorsun fakat geliştirmeye çalışıyorlarmış. kapıda ödeme ve eft konusunda...

viva,bende bir blogda gördüm aynıydı ürünler hatta ojenin rengi bile:) clarinsin makyajını çok sev,yorum ben cilt ürünlerindende 2 ürün var aklımda:)teşekkürler tatlım...

Adsız dedi ki...

:)) ne kadar hızlı cevap verdin çok mutlu oldum :)) teşekkürler bilgilendirmen için şimdilik beklemedeyim ben o zaman bakalım

özge dedi ki...

rica ederim canım genelde akşamları pc başında oluyorum:) bir yandanda kitap okuyorum:)

Kepslok dedi ki...

Telden hızlıca yazıverdim :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeylermiş canım, güle güle kullan.
Yorumlarını da bekliyoruz merakla :)

özge dedi ki...

sevdacım,teşekkürler.şampuanı denemeyi unuttum halbuki çok merak ediyordum :) deneyip yazıcam bilemdiklerimizi zaten el kremlerini biliyoruz...

Flawless Beauty dedi ki...

Amerika'da bu fiyatın iki katına Nars gibi Sephora gibi kaliteli ürünler, cilt bakım ürünleri, fondöten gibi ürünler, parfüm sample'ları verilirken bu kutuyu görmek beni hayal kırıklığına uğrattı :( Yine de hayırlı olsun üyeliğin :)