13 Ekim 2011

Salı Günü Makyajı...

Salı günü böyle bir makyaj yapmıştım. Rahatsızlanınca bloga ekleyemedim. Son zamanlardaki favorim doğal tonlar. Zaten 3 çeşit makyaj yapıyorum. Ya böyle komple soft, bazen gözler çok koyu dudaklar soft,bazende gözler sade ruj koyu tonlar. Daha farklı bir makyajda düşünemiyorum zaten. Mesela hem dudaklar önce hem gözler:)) Allığımın biraz daha pembeye dönük olması gerekiyordu. Top allık olduğu için sanırım fırçaya daha çok bronz toplar gelmiş:))







 kullandığım ürünler
 

Deborah Newskın pudra - Lancome Effacernes concelaer ( her daim concealerım olmaya aday ) - Maybellıne Affınıtıne fondoten - Inglot Yeşil concealer


Alıx Avıen 4 lü far - Oriflame Top allık - Oriflame 2FX rimel - Flormar kaş kalemi ( çok memnunum ) - Cecile kalem kahverengi.



Pastel Gloss Naturel ( geçen yıl almıştım çok doğal kesinlikle tavsiye ederim ) - Flormar dudak kalemi 201 no.

Umarım doğal tonlar için ürün çeşitliliğinizi arttırmış olmuşumdur. Bugünün makyajı köşesindeki amacım daha önce kullanmadığınız ürünlerin nasıl durduğu, ya da elinizde olan ürünlerin ne şekillerde kullanılabileceği hakkında öneride bulunmak. Faydalı olabiliyoram ne mutlu bana :))

14 yorum:

itsbea dedi ki...

Hemde nası faydalı oluyorsun:)Özellikle, kombinler açısından çok güzel örnek oluyor..Ürünleride göstermis oluyorsun böylece.Aynen devam bence cnm:)Hem görmessem özlerim bak=)

özge dedi ki...

ıtsbeacım,böyle düşünmene çok sevindim canım,merak etme sen beni özlediğinde ben msn den gönderirim sana foto:)öptüm...

ESRA dedi ki...

ÇOK HOŞ;)
http://editorist1783.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Özge’cim bence de çok faydalı oluyor bu postlar! :) bu renk allık ve ruju birlikte kullanmak normalde aklıma gelmezdi ama o kadar güzel olmuş ki ten ve göz renginle, çok çok beğendim canım :)


BeTwin Us

Adsız dedi ki...

top allik cok güzelmis, hosuma gitti valla : )
Hatta insan icinden pembis´leri ayirsa, bronzer gibi kullanabilir, pembis lerde tek basina daha baska bir renk olur mesela, bak bu hosuma gitti ; )

beste dedi ki...

bence sana koyu ton renk ruj daha çok yakışıyo daha alımlı gösteriyo seni ;)

özge dedi ki...

esracım,sağol tatlım blogunu severek takip ediyorum:)

betwinus,böyle düşünmene çok sevindim canım,çok teşekkür ederim:)öpüldün...

vivacım,oriflame markası,çoktandır top allık kullanmıyordum,buda hediye bana severek kullanıyorum:)

bestecim,teşekkürler canım,koyu rujlarda vazgeçilmezlerim tabi:)

Kepslok dedi ki...

makyaj güzel olmuş her zamanki gibi uyumlu tabi,top allık da şansa hangi top gelirse o renk ağır basıyor daha pembemsi olabilirdi allık :)pastel glossu senden görüp çok beğenmiştim unutmuşum almayı hatırladım görünce iyi oldu:)Ayrıca faydalı olmak ne kelime :)

özge dedi ki...

kepslok,bende bir baktım bu renk olmuş oysa geçenlerde sürdüğümde pembe duruyordu:) allık silmektende nefret ediyorum silmedim idare ettim artık:)faydalı olabilmeme çok sevindim canımcım,pastelin uzmanıylaartık arkadaş gibi olduk ondan öğrendiğime göre bu seri gloss kaldırılıyormuş. Biryerde denk gelirsen mutlaka kap:)

Kepslok dedi ki...

Ankara'nın bu havalardaki meşhur gribinden nasiplendiğim için ben iyileşene kadar gloss piyasadan kalkar:(

özge dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,demek sende hastasın şimdi. bende bel ağrım bitip grip olucam diye korkuyorum:) bu ara hastalık peşimi bırakmadığı için:)zaten piyasadan kalkıyomuş ama ellerinde olan parfümeriler satıyorlarmış...

Kepslok dedi ki...

Teşekkür ederim canım odamda herkes gripti sıramı bekliyordum :)ama gerçekten ağır bir grip aman sen dikkat et üst üste gelmesin.201 dudak kalemim de var inşallah bulur ve alırım:)

sevda s. dedi ki...

Canım makyajın çok aydınlık, çok da doğal olmuş. Glossun rengini çok sevdim, lancome concealer ı merak ettim :)
Saçlar da açık, şahane gözüküyor, dalgalı dalgalı falan :)

özge dedi ki...

sevdacım,güzel sözlerin için teşekkür ederim.lancome concealer çok başarılı her dönem alıyorum.tavsiyede ediyorum hep. saçlarım maşalı:))öpüldün...