23 Ekim 2011

mim:))

Geçenlerde Sevdacığım beni mimlemişti. Oldukça uzun bir mim olduğundan ancak cevaplıyorum:) 40 soru 40 cevap bakalım nelermiş:))


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
2 kere sabahları ve akşamları ...


2-Cilt tipin nedir?
Hassas ve karma ...


3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
La Roche Posay Effacler yıkama jeli


4-Peeling yapar mısın?
Bayılırım:))
5-Peeling ürünün ne marka ?
Nuxe

6-Nemlendiricin nedir?
La Roche Posay Effacler Duo


7-Çillerin var mı ?
Hayır...


8-Göz kremi kullanıyor musun?
Sürekli...
9-Cildin akneye meyilli mi?
Biraz


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun?
50 faktör mutlaka kullanıyorum


11-Fondotenin nedir?
Bu benim için zor bir soru aynı dönemde bir sürü fondoten kullanıyorum. Şu aralar favorilerim: Mac Studıo Fix, Lancome Teınt Idole, Guerlaın Parure Gold....


12- Kapatıcı kullanıyor musun?
Her makyajda :))


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?
Maalesef pembe alt tonluyum:(


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
Inglotunkileri çok beğeniyorum,yakında kullanmaya başlıcam:)

15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor bu konuda ne düşünüyorsun?
Doğru olduğunu düşünmüyorum,kimsede yapmıyordur bence:)

16-Hangi Maskarayı kullanıyorsun?
Birçok maskarayı kullanıyorum.Şu ara favorilerim,lancome drama,flormar rotating,clinique hıgh ımpact ....


17-Sephora mı Mac mi?
Tabiki Sephora...


18-Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın ?
Fırçalar...


19-Far bazı kullanıyor musun?
Herzaman kullanıyorum farı oldukça belirginleştiriyorlar...

20-Ya yüz için ?
Kullanıyorum,şu ara guerlain ve yves rocher seviyorum...


21-En sevdiğin far ve numarası,ama tek bir tane ?
Çok zor hımm sanırım bobbi brown gold stone...

22-Kalem - Likit- Jel eyelıner hangisini tercih edersin?
Jel eyelınerları daha çok seviyorum...

23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma vakası atlattın ?
Avonun sert plastik fırçalı maskaralarıyla 2-3 kez atlattım :)

24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Seviyorum ama özellikle mac olanlar çok büyük çok sıkılıyorum:)

25-Mineral makyaj malzemesi kullanıyormusun?
Direk mineral markaları kullanamıyorum,fakat bazı markaların mineral koleksiyonlarını seviyorum.

26-Favori rujun nedir ?
Mac Kinda Sexy - henüz almasamda son zamanlarda Mac lady Danger hoşuma gidiyor:))

27-Peki Gloss?
Dior glosslar:))

28-En sevdiğin allık hangisi?
Bronzerları daha çok seviyorum,sephoranın ve flormarın kocaman olan bronzerlarını çok seviyorum..

29-Ebay dan makyaj alışverişi yapıyormusun?
Hayırrr...

30-Drugstore hakkında ne düşünüyorsun?
Seviyorum özellikle Watsons favorim...

31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Birkaç markadan ürün eğitimi aldım,çok eğlenceli oluyor,fakat ayrıntılı bir makyaj eğitimine hiç vakit ayıramadım:(

32-Makyaj yaparken sakarlık yaparmısın hiç? 
Kolay kolay yapmam.Dikkatli özenli biriyim

33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Koyu renk göz makyajı yapıp koyu renk ruj sürenler acayip gözüme batar:)

34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonlarımı seversin?
Valla hepsini sevdiğimden bir ton ürünüm var:)

35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin? 
İpek Tuzcuoğlu,Burcu Güneş (onunda tonlarca ürünü var bizler gibi çok seviyor makyajı ) j.lo tabiki:)) A en önemlisi Serap Ezgü ( koyu renk rujlar ona çok yakışıyor )

36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Fondotennnnn....

37-Hiç makyajsız dışarı çıkarmısın?
Sadece tatilde :)

38-Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?
Yarım kalmış gibi:)

39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
DİORRRR

40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
En sevdiğim şey,makyajsız günler düşünemiyorum,insanın kendini iyi hissetmesine sebep diye düşünüyorum. Birde yapmayı seven için bir terapi ama mecburen yapanlar için işkence::))

Sevdacığıma çok teşekkür ediyorum,makyajı cilt bakımı seven herkese gönderiyorum bu mim i:)









































11 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

hehe ben mimi üstüme alınıp bi güzel cevaplıyorum :) yarın yazım blogumda olacak ;)

özge dedi ki...

hülyacım al üstüne tabiki:) ben isim vermek istemedim uzun bir mim olduğu için:)

Adsız dedi ki...

Hepsini okudum, cok eglenceli bir mim,bende seve seve yapmistim : )

MakyajlıBlog dedi ki...

Bende üstüme alındım:):) çokta severek okudum:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

hakikaten uzunmuş 10 dakikada yazarım dedim ama yarım saatten uzun sürdü :) olsun ben çok seviyorum böyle soru cevaplamaları filan ;)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ay pek de alınganız :P

özge dedi ki...

hülya,makyajlı blog yazdığınızda büyük bir zevkle okucam:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Özge'cim çok keyifli bir 40 soru- 40 cevap olmuş :) Rimel 3 ay dayanmıyor ki zaten ayda bir bitiyor benimkisi :p bobby brown gold stone benim de favorim, mac lady danger ise yanımda şu an acil durum rujum o benim :p


BeTwin Us

özge dedi ki...

betwın us,aynı ürünler demek:) gerçekten güzel ürünler. bende rimel çok olduğu için 3 ayda bitmiyor,normalde biter tabiki:)öptüm canım...

sevda s. dedi ki...

En yorucu fakat en sevdiğim mim bu oldu benim de :)