4 Ocak 2012

Oriflame Seductive Nude....

Bu ruju bir süredir kullanıyorum, dolgunluk verme özelliği var,hafif bir yanma oluyor sürünce çok değil. İlk kullandığım günlerde baya etkiliydi dolgunlaştırma konusunda,şimdi hiç etki etmiyor:) Fakat rengini çok sevdiğim için elim sürekli bu ruja gidiyor.

Bu foto Pc de kalmış,ilk aldığımda çekmiştim,şimdi baya küçüldü. Çok rujum olduğu için kolay kolay bitiremem rujları,ama bunu bitirecek gibiyim:)

Dudağımdaki duruşu, bol nem veriyor hafif ıslak görünümlü. Mat bir ruj olarak düşünmeyin. Eğer ilk kullandığım günlerdeki gibi dolgunlaştırma etkisi devamlı olsaydı diğer renklerinide alırdım.

Çekilişimin sonuçlanması çok az gün kaldı. Katılmayanlar için tık tık :)

4 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

Bu ruju alıp almama konusunda bende çok düşünmüştüm ya zamanında dolgunlştırmasından emin olmadığım için.keşke ruj bitene kdar devam etseymiş dolgunlaştırması bende alırdım :)

Cfusun dedi ki...

bundan bende de var ruj çok yaktığı için kullanamadım :( böyle
acı yemiş gibi çok fena yakıyor dudaklarımı :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Bende de var bu rujdan, ben rengini çok sevemedim nedense, bana açık gelmişti. Tekrar bir deneyip bakmam lazım, belki de ben öyle hatırlıyorum. Sana çok yakışmış ama güle güle kullan. :)

özge dedi ki...

karbeyaz,yok canım birkaç kullanımdan sonra pek etki etmiyor:) iyiki almamışsın.

fusun,sanırım ben yıllardır bu tarz ürünler kullandığım için çok yanma olmuyor bende,özellikle toofaced fena yakıyordu. bu ona nazaran çok az:)

cansucum,bana da çok açık geliyor rengide çok koyu göz makyajları ile iyi duruyor:)teiekkür ederim:)