20 Ocak 2012

Bugünün Makyajı:)

Dün turkuaz ojeyi sürünce turkuaz atkımı,saatimi taktım ve makyajımıda o tonlarda yaptım. Tabi aksesuarları boğmasın diye farımı komple turkuaz sürmek yerine , kalemi tercih ettim.

Birsürü foto çektim, kışın karanlığından dolayı sadece bu foto makyajımı tam olarak yansıtabildi.

Bourjoıs kaleme hayranım, kesinlikle akma yapmıyor.Sabah sürdüm akşam eve gelene kadar en ufak bir değişikli olmadı.

Kalem sürdüğüm zamanlarda mutlaka baz bir far kullanırım. Bu farda Pastelin 5 li paletinden çok açık vizon rengi. Pastelin farlarını ve bourjoıs kalemleri herkese tavsiye edebilirim.

Deborah rujların yeri ayrı bende, ruj nasıl bir renkse dudaktaki duruşuda kesinlikle aynı. Birçok ruj sürüldükten sonra farklı durur.Deborah ta bu sorunu hiç yaşamadım...

Kullandığım Malzemeler : Lancome Teınt Idole Fondoten - Benefit Kaş Kalemi - Flormar Loose Pudra - Bourjois Kalem - Oriflame Maskara - Pastel Far - Maybellıne Krem Allık - Deborah  Ruj - Dior Concealer

11 yorum:

Adsız dedi ki...

maviyle yesil gözlerin nekadar ilginc olmus, iyi yapmissin : )

belmut dedi ki...

kalemin rengine öldüm bittim bayıldım :)))

itsbea dedi ki...

özlemisim makyaj postlarını=)

BÜTÜ dedi ki...

mavi sana çok yakışıyor bence :)

Kiymet dedi ki...

mavi yesil cok guzel olmus bence :D
Dudaklar cok guzel olmus ;)
Sevgiler
http://kucukseylerr.blogspot.com/

özge dedi ki...

vivacım,beğenmene sevindim tatlım:)

belmut,gerçekten hem canlık hem kalıcı bir renk :)

itsbeacım,evet ya bir süredir ihmal ettim,bundan sonra aklıma geldikçe yapıyım yine:)

bütücüm,en sevdiğim renk,yakıştırdıysan ne küsell:)

küçük şeyler,çok teşekkür ederim canım:)

busesinem dedi ki...

her zamnki gibi çok beğendim makyajını,mavi sana çok yakışıyor.

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

yeşil tonlarında kalemde çok hoş olur gözlerin rengi dahada cok ortaya cıkar cnm

özge dedi ki...

busesinem çok teşekkürler tatlım,yorumlarını özlemişimmm:)

sonsuz, yeşilde favorilerimden canım:)

sevda s. dedi ki...

Çok güzelll, mavi kalem şahane durmuş. Bir de sana nude rujlar gerçekten yakışıyor :)

özge dedi ki...

sevdacım,kalem gerçekten çok güzel benden kaynaklanmıyor yani:) nude rujları yakıştırmana çok sevindim canım çünkü kullanmayı gerçekten çok seviyorum:)