2 Ocak 2012

bitirdiklerim....

Yeni yıla girince tüm ürünlerimin bitmesini hepsinin yenisini almak istedim birden:)) Büyük ikramiye bana çıkmadığına göre şimdilik bu imkansız:) Bakalım son 1 haftada neler bitirmişim.....

Nuxe göz ve yüz makyaj temizleme losyonu: 2.sini bitirdim. Aslında ben böyle hem göz hem yüz ürünlerini çok sevmem. Çünkü yüz içinde kullanılabilenler göz için çok etkili olmuyorlar. Fakat bu ürün gerçekten çok farklı hatta ben sadece göz makyajım için kullandım kendisini. Sıvı su gibi şeffaf bir ürün. Tavsiye ederim ben 3. sünü aldım bile:)

Garnıer aktif saf&temiz yüz yıkama jeli : Daha öncede yazdığım gibi çok eskiden memnun kalsamda şimdi Garnıerin yeşil serisini hiç sevmiyorum. Bu ürünü Garnıerden göz rollonu alırken almıştım. Çok beğendim.Makyajı çok iyi temizliyor, çok etkili ama cildi yakmıyor,tertemiz yapıyor.La Roche Posay Effacler serisinin jelini sevenler bu ürünüde çok severler aynı yapı çünkü. Ben ikisini aynı anda kullandım. Bazen onu bazen onu şeklinde.Yeniden kesin alacağım bir ürün.

Lıfebuoy antibakteriyel sıvı sabun :  Mavisini ilk kez kullandım ve inanılmaz ferah hoş bir kokusu var. Makyaj fırçalarımıda antibakteriyel olduğu için rahatça yıkadım bu jelle.

Petal Fresh Organik Şampuan : Lila Kutu sayesinde denedim. Hiç beğenmedim. Kokusu terebentin gibi. Yani bahar dönemlerinde saçlarımız dökülmesin,güçlensin diye şampuanlarımıza karıştırdığımız terebentin gibi kokuyor. Bitkisel bir şampuan sonuçta büyük ihtimalle terebentin var içinde. Çok sert yaptı saçlarımı.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim hersey bitiyorda, hic fark ettinmi sende, farlar kolay kolay hic bitmiyorlar : )

betty boop dedi ki...

lifeboyu'un kırmızısını kullanmıştım..kokusunu çok sevmiştim bende.. hadi yenilerini bitirelimmm :D

ayşe dedi ki...

Lifebouya ben de bayılıyorum, 2 yıldır hiç değiştirmedim bu sabunu (:

özge dedi ki...

vivacım makyaj malzemeleri zaten çok zor bitiyor,farlar hiç bitmiyor hergün aynı farı kullansak biter :)

bettycim,benimde aklımda kırmızı olanı vardı birde onu deniycem bakalım:)

ayben,ben sürekli aynı ürünü alamıyorum malesef ama diğer renklerinide denemek istiyorum :)

civciv dedi ki...

Kisa bir ara vermistim özgecim , buralardayim tekrar ;))

Yeni yilda hersey gönlünce olsun cnm..

Öptüm cok !

Unknown dedi ki...

Bende Garnierin yuz jelini hic begenmedim :(

Happy new year tatlim :)

Marcela Gmd dedi ki...

Hi lovely,beautiful blog!
Take a look on my blog and if you like we can follow each other ? You like art and fashion?
Very good start to the year!

Besos, desde España, Marcela♥

özge dedi ki...

civciv,döndün demek çok mutlu oldum:)

tugbacım,seninde yeni yılın kutlu olsun:)

Kepslok dedi ki...

nuxe alışverişini nereden yapıyorsun internetten mi?

özge dedi ki...

kepslok,netten hemen hemen hiç alışveriş yapmıyorum canım,sürekli alışveriş yaptığım bir eczanem var,hiç değiştirmiyorum,nuxe ün tüm ürünleride ellerinde olduğu için çok işime geliyor:)

Kepslok dedi ki...

Fiyatlar kampanyalar netteki gibiyse en güzeli tabi :)

özge dedi ki...

kepslok,aslında nettekinden biraz daha pahalı, ama görerek elleyerek karar vermek ve kargo beklememek çok iyi oluyor:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

bitenler postlarına hayranım.ben de sık yapmaya çalışıyorum. far,ruj ve allıklarda daha dibini gördüğüm hiç olmadı.istatistiklerime göre en çok saç bakım ürünü bitiriyorum:)

özge dedi ki...

nilaycım,benim istatistiklere göre cilt ürünü çok bitiriyorum:) diğerleri çok zor bitiyor,fondotende çabuk bitiriyorum :)

grmnyasmin dedi ki...

bende bloguma beklerim :)

testedildiveonaylandi.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Ben de netten değil de eczaneden almayı tercih ediyorum dermokozmetik ürünlerini. Maske arayışım vrdı bir eczanede Nuxe elemanı karşıladı beni ve güllü bir maskesini önerdi. 3 çeşit gül varmışta sivilceli ciltlere göreymişte. Hiç faydasını görmedim, sanırım benim cildime göre bile değildi. Satış artsın diye benim gibi safı bulup sattı işte :) Bu yüzden nuxe ile ilgili önyargım var, markanın ne suçu varsa. Ama öyle :)
Çok yazdım değil mi? Garnierı merak ettim bi de :)

özge dedi ki...

sevdacım,iyice araştırıyorum ben artık alırken,eskiden bende kapıdan karşılayandan alırdım:) artık daha az yanılıyorum:)nuxe kaliteli bence,ürün sana göre değildir büyük ihtimalle.