23 Ocak 2012

Watsons Yeşil Çaylı Maske ile Bakım....

Bu maskeyi alalı çok oldu diğer maskelerimden bir türlü buna sıra gelmedi. İçinde yeşil çay kelimesi geçen her ürün istisnasız benim için alınası, mükemmel ürün demektir:) Yiyecek olur içecek olur kozmetik olur hiç fark etmez:) Tüm maskeleri yüzüme uygulamadan önce derinlemesine temizleyen bir jel ile iyice arındırıp sonra maskeyi uygularım ki daha başarılı olsun. .Yine öyle yaptım. La Roche Posay jeli sürüp fırça ile iyice cildimi arındırdıktan sonra maskemi uyguladım. 

 Makeyi 20 dakika cildimde tuttuktan sonra çıkardım ve geriye kalanları cildime elimle iyice yedirdim. Birkaç saat sonrada yıkadım. Yıkamaya gerek yok aslında ben duş aldığım için yıkamış oldum. 

Cildimi gözle görülür bir şekilde canlandırdı,parlattı,yeniden alıp düzenli bir şekilde kullanmak istiyorum. 

Ürünün kendi vaadide şöyle ; Antioksidan yüz maskesi cildinizi çevresel etkilerden ve yaşlılık belirtilerinden korumaya yardımcı olmak için antioksidan yeşil çay esansı içerir. Cildinizin daha taze görünmesini sağlar. 

Gerçekten çok beğendim bu maskeyi.Daha önce papatyalı maskesinide sevmiştim Watsons ın. Gittikçe alacağım bir ürünüm olmuş oldu :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bende maske uygulamadan önce clarisonic´le temizliyorum, sanki daha etkili oluyor gibime geliyor ; )

Unknown dedi ki...

Özgecim senin ürün önerilerine bayılıyorum :)Aslında bunu değil de hani domatesli falan olanlar var ya her watsons'a gidişimde alıp alıp bırakmışımdır.Ya sivilce yaparsa ya bir garipliğe neden olursa diye falan.Ama şimdi gönül rahatlığıyla bu ürünü de alabilirim ;) <3

archi dedi ki...

bence de yeşil çay olan her şey alınası:D
clarisonic im yok, bende de tchibo nun getirdiği o ğembe beyaz cihaz var.Kullanmadan önce ıslatırsan fırçasının sertliği azalıyor öyle kullanıyorum:)

özge dedi ki...

vivacım,kesinlikle:)

süslü,böyle düşünmene sevindim canım, watsons ve rossmann maskelerde sorun olmadı şimdiye kadar olacağınıda sanmıyorum ama yabancı markalar var türkçe bişey bile yazmayan sanki onlar alerji yaparmış gibi geliyor bana hep:)

archi,kesinlikle canım:) bendeki aynı tchibo iş görüyor:)

sevda s. dedi ki...

O zaman ilk Watsonsa gidişte alınıp deneneck canım bu maske :)

özge dedi ki...

sevdacım,gerçekten çok beğendim ben denemek için tek almıştım gittiğimde birkaç tane stoklıcam:)

Adsız dedi ki...

bu green tea maskesinin kutu içinde büyük gramajlısı var yeşil bi kabı var bilginiz olsun oylesi daha avantajlı olabilir:)

özge dedi ki...

adsız,bilgi için çok teşekkürler. tabiki daha avantajlı olur:) hemen bakıcam:)