7 Ocak 2012

Murad Exfoliating Cleanser....

Cilt ürünlerinde hiç denemediğim bir markaydı Murad. Sadece annemin hediye ettiği narlı dudak balmı dışında Bir dönem cilt ürünlerinide seri olarak alıp kullanmak istedim fakat birçok blogta ürünlerinin çok işe yaramadığını,çok para vermenin gerekli olmadığını okudum. Lila Kutu sayesinde bir ürünü denemiş oldum. 

 Bu ürün içinde minik granüller bulunan bir temizleyici peeling. İçinde doğal meyve asitleri ve Jojoba tanecikleri bulunuyormuş. Normal peelinglerden farklı bir etkisini görmedim. Sadece arındığını fark ediyorum cildimin. Fakat bunu birçok ucuz peelingle bile yapabiliriz diye düşünüyorum. Aydınlık verir diyor tabi bu etkiyi görmek için aylarca kullanmak gerekebilir. Ben orjınal boyunu almayı düşünmüyorum.

Orjinal Boyu : 200 ml 
Fiyat : 130 tl

10 yorum:

Kepslok dedi ki...

benim de çok merak ettiğim bir markaydı denediğin ii oldu valla :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

nemlendirici kremini kullanmış idim vakt-i zamanında..güzel ama bu paraları vermeye çok da değmez..
peeling için de birebir tahminimi yazmışsınız..
eh, denemiş oldunuz.
yüzü ıslatıp ılık suyla, toz şekere parmakları batırıp yüze yapılan peelingi, hiç bi peelinge değişmem !

özge dedi ki...

kepslok,diğer ürünlerini denemeden soğudum markadan:)

nilay,bende nemlendiricisini denemek istiyordum bir ara:) isabet olmuş seninde kullanman. toz şekerli peeling iyiymiş:) cildini çizmiyormu ?

kitten dedi ki...

aynen ben de denemek istiyorum muradı ama fiyatlar çok uçuk geliyor, o yüzden çok iyi bir indirim yakalamadıkça almayı düşünmüyorum

darkchocolatebrown dedi ki...

bu ürünün ben de 200 ml si var bir kere kullandım ve çoook kötüüüüü diye kaldırdım. bunun gibi kaç murad ürünü alıp bir kere kullanıp bıraktım bilmiyorum...

LensMakyaj Blog dedi ki...

Okuduğuma göre meyve asitlerinin etkili olması için cilt üzerinde bir süre kalması gerekiyor. Bu nedenle bu tür ürünlerde meyve asidi bulunmasının pek anlamı olmuyor. O yüzden normal bir peeling'den farkı yok yazdığın gibi.

özge dedi ki...

kitten,boşa para verme bence,gerçekten iyi yorumlar yazanı okumadım şimdiye kadar:(

neslihancım,evet seninde murad ürünleriyle ilgili yorumlarını okumuştum,uzak duruyorum o yüzden.

cansu,bende öyle biliyorum tatlım,nuxe ün gece kremi var bende meyve asitli o sabah kadar duruyor sonuçta ciltte.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

yok çizmiyor arkadaşım..denemeni avsiye ederim..esmer şekerle yapmanı özellikle tavsiye ederim..haşır huşur çok ovalamamak lazım tabi,zaten öyle iyi temizliyor ki şeker; bastırmana gerek klamıyor..siyah noktalar için de birebir hem..sevgiler..

özge dedi ki...

nilaycım,esmer şekerle deniyim ozaman:)

sevda s. dedi ki...

Ben bundan kullanıyorum canım uzun bir zamandır hiç memnun değilim. Bir de dev boy. Hiççç yararını görmedim, hiçbir murad ürününün yararını görmedim :(