11 Ocak 2012

bitirdiklerim....

Biten ürünlerin ambalajını bekletmeyi sevmediğim için bu akşam yazısını yazmak istedim. Pazar gününe kadar biten ürünüm yine olur zaten:)

Komili Şampuan : Saçımın boyalı olduğu dönemde boyalı saçlar için olanını kullanmıştım ve çok beğenmiştim, aradan aylar geçti.Geçenlerde görünce aklıma geldi kullandım ve berbat bir şampuanla karşılaştım. Ya içerik değişti yada sadece boyalı saçlar için olanı çok başarılıydı bilemiyorum :(

Watsons Biralı Saç Maskesi : Bitirebileceğimi sanmıyordum ama bitirdim:) O kadar büyükki aldığım dönemde indirimdeydi bir çeşidini daha alayım dedim sonra taşımaya üşendim,ağırdı,siz düşünün ne kadar büyük olduğunu:) Sanırım ballısı daha güzel, çok beğeniliyor, fakat bu bana çok güzel gelmedi,kötüde değil ama ekstra bir özelliğini görmedim .

Lilibe Bambu Disk Pamuk : Bilmeyen kalmamıştır herhalde çok memnunum bu pamuktan,yenisini çoktan aldım bile.)

Oriflame El Kremi: İndirim sayfasından 3 tl gibi komik bir rakama almıştım bu kremi, meyve kokulu,içide pembiş bir krem,nemlendirmeside çok iyi,denk gelirseniz alın derim:)

Flormar Kuşburnu Özlü Aseton: Çok çok memnunum,yeşili ile dönüşümlü alıyorum. Bu sefer yeşilini aldım.

7 yorum:

elbisem kokum dedi ki...

bende her defasında taşımak istemediğimden alamıyorum bu maskelerden tavsiyen üzerine ballıyı alacağım ilk gidişimde :)

kitten dedi ki...

ben biralıyı çok seviyorum, eskiden sadece saç uçlarima uygulardım ve yumuşak yapsa da çok da bir fark görmüyordum ama son birkaç banyomda saçımın tamamına yaptım, hem yağlandırmadı hem de reklamlardaki gibi hacimli parlak dalgalarım oldu :) daha yarılayamadım kendiminkini, o ayrı :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

bende ballıya başladım çok severek kullanıyorum :) watsonsun bu maskeleri çok güzel ve kocaman yaa :( kutuları da çok güzel biterse atmam heralde :D:D

özge dedi ki...

elbisem kokum,taşımak zor ya çantaya zor sığıyor,eldede kocaman:)

kitten,benim şuan gözüm yoğurtluda:)

karbeyaz,ben attım kabını çünkü içindeki maskeyi tamamen arındırmak zor olacak gibi geldi:)

Adsız dedi ki...

bende hic sevmem biriktirmeyi, teker teker fotolarini cekip atarim genelde ; )

sevda s. dedi ki...

Ballı maskeden bende de var ama daha başlayamadım bile, o pamuktan sen de görüp ben de aldım canım :)

özge dedi ki...

sevdacım güzel günlerde kullan pamuğunu:)