25 Ocak 2012

Kuşatma...

Yaklaşık olarak 4-5 gün önce bitirdim bu kitabı. Rusyanın kötü,savaş içinde geçen günlerini anlatıyor. Fakat ağır bir dille değil,yada tek konu savaş değil. Bir ailenin o zor yıllardaki hayatını anlatıyor. Aslında konusunu okuduğunuzda savaşın ortasında geçen bir aşk hikayesi gibiydi,hatta ben bu yüzden almak istemedim önce sonra birden vazgeçip aldım kitabı:) İyiki almışım.Zor koşullarda geçen yaşamları için çok üzülürken aslında Rusların neden bu kadar katı kurallı olduklarını da biraz anlayabiliyorsunuz. 

 Herkese tavsiye edebileceğim bir kitap. Çok üzmüyor, çok mutluda etmiyor,sadece gerçekleri ,yaşanmışlıkları gösteren bir kitap ....

5 yorum:

Kiymet dedi ki...

severim boyle gercekci kitaplari
hemen not aliyorum bunuda:)
sevgiler!

Kitap Eylemi dedi ki...

Daha önce ismine bakıp alırım deyip sonra başka kitaplar nedeniyle alamadıklarımdan kendisi, şart oldu artık alınması...

özge dedi ki...

küçük şeyler,mutlaka al madem seviyorsun canım:)

kitap eylemcisi,bazne olur dimi bırakırız sonra alırım deriz sonrada unutur gideriz:)

sevda s. dedi ki...

Güzel kitaplar okuyorsun ben bu ara sabun köpüğü kitaplar okuyorum canım, kafam kaldırmıyor :(

özge dedi ki...

sevdacım,bende güya sabun köpüğü birkaç kitap okuyup kafamı rahatlatmak istiyorum ama nedense kitap almaya gidince elim daha içerikli daha ağır kitaplara kayıyor...