18 Ocak 2012

Rossmann Cicileri..

Bugün Ananaslı makyaj temizleme mendillerimden almak için Rossmanna uğradım ( elimdeki bitmek üzere ) Malesef bulamadım kalmamıştı, umarım bir daha getirirler. Sonra gözüm bu güzelliklere takıldı,bayıldım. 

Rivalin yeni ojeleri ve kirazlı balmı. Ojelerin renklerine bittim zaten. Almadığım renkleri mor- gri ve lila. Onlarda çok güzeldi ama mor çok kullanmıyorum,gride yeterince var. Aslında mavimde çok olmasına rağmen dayanamadım :)

Soldan sağa : Ocean drive - Pure beige - Turquoise mistery

Sizde benim gibi renk manyağıysanız bu ojelere bayılırsınız:))


18 yorum:

justuntitled dedi ki...

Turquoise mistery favorim!:) Bence sen de ilk olarak onu süreceksin :p Di mi di mi??:))

Junkhead dedi ki...

Adaşım güle güle kullaaan ;) Bugün ikimiz de 3 tane oje almışız hahaa :D Bu ojeler yeni mi çıkmış acep,son gittiğimde görmedim bunlardan sanki . Lip balmı da ilk kez görüyorum :)) Ananaslıyı getirirler inş,bende de öyle olmuştu çünkü . Bi gittiğimde yoktu,sonraki gittiğimde gelmişti . Öperiiim !

özge dedi ki...

justun,nerden bildin nerden :)) Yarın günümü bu oje ile geçircem:) birazdan sürmek için yanıma koymuştum zaten:))

adaşım,bende az önce senin blogunda görüdm çok güldüm,hem çok ojemiz var hem 3 er tane almışız yine,inşallah gelir ananaslılarımız,şeftaliside çıkmış:) bunlarda yeni yazıyordu,balmdada öyle yazıyordu canımcım,öptm bende.....

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir alış veriş olmuş.Oh oh ojelenelim dimi ama :)Renkler çok güzel.Lip balmı görmemiştim mm yeni ürünler çıkmış demek ki,ben de alcam banane banane :))

j.d. dedi ki...

Ne güzelmiş bu yeni renkler, en çok turquoise mistery'i beğendim kısa zamanda swatch beklerim :D

Güle güle kullan canım :)

Kepslok dedi ki...

Kirazlı lip balmı yeni gelmiş galiba memnun kalırsan ben de alırım :)Ojeler de güzelmiş.Ananaslı mendili hiç bir mağazada kalmamış bulup alamadım bir türlü,sadece pembe olanı var.

özge dedi ki...

süslü, evet canım yeni çıkarmış al bakalım sende:)

j.d,yarın swatchlarım canım ,senin için:) zaten en çok onu beğendim:)

kepslok,sürünce söyliyim canım,ananaslı mendiller bir anda popüler oldu sanırım gerçi bir kullanan gidip stoklamıştır kesin,ben nasılsa yakın rossman bana diye stoklamamıştım:)

pembe fiyonk dedi ki...

ne güzel ciciler almışsın canım.insanın içi açılıyor:)acaba izmir'de rossman var mıdır? bir tek watsons biliyorum burada.

özge dedi ki...

pembe fiyonk,izmirde de var tabiki izmirli bloggerlardan biliyorum:)

Grace Happy dedi ki...

liliputz cok guzele benzıyr

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bu ojelere ilk reyona yerleştirirken caktırmdan foto cekmiştim daha acmamıslardı.
aklımda kalmıstı ojeler
hemen yarın gidince alıcam gini gozukuyor
yaza dogru daha cok cesıtlılık olcakmıs
ozelıkle alterranın urunlerınde daha cok seyler gelcekmış.
uzun bi mail trafiğinden sonra öğrendim.
rossman cok iyi gidiyo ve ne kdr buyurse butvce olarak o kdr bizim faydamıza olucak galıba
watsosn da karsı atak olarak bi seyler yapmalı ki bence gizli gizli yapıyo :)
ayrıntılar daha sonra :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Güzel günlerde kullan. Ben de geçen Üsküdar Rossmann'a gittim ama bir şey almadan çıktım. Biraz daha dikkatli bakmam gerekiyor herhalde. :D

özge dedi ki...

grace,keşke kabının üzerinde de aynı kız resmi olsaydı diyorum:)

kova kadını, hayırdır hafiyeliğemi başladın:)))

cansu,teşekkürler tatlım. Rossmann ve watsons öyle zaten bir gittiğinde hiçbişey bulamıyorsun bazende şunuda alayım bunuda diyorsun:)

milky dedi ki...

ayy renkler harika :)
Bu markanın ojelerini hiç denemedim bir fırsat olmadı.

özge dedi ki...

milky,denemelisin,eski serisinin yapısıda çok güzel...

SvGLove dedi ki...

Ojelerin yesilini gorup durdum bugun, almak farz oldu;)

sevda s. dedi ki...

Rossmanna bir gidebilsem ben de neler neler alacağım da, gidemedim bir türlü :( Ojelerin harika canım, ben de mavi ojelere dayanamıyorum :)

Unknown dedi ki...

oje ne kadar acaba yeşili bir harika..