29 Ocak 2012

Bitenler,çöpe gidenler...

Yves Rocher Nem Maskesi : Şu an ambalajı değişti bu maskenin.Yine tüpte. Uzun bir süre bitmiyor onu belirteyim:) Benim gibi sürekli aynı ambalajı görmek istemeyenlerdenseniz sıkılırsınız. Normalde ben böyle bitmeyen ürünlerimden sıkılır verirdim kullanmak isteyenlere. Fakat bu maske işe yaradığı için kullanmakta istedim  ve bitirdim. Yanaklarım ve alnım çok kuru olduğu için her duş sonrası sürüyorum nem maskesi. Cildime hiç dokunmadı. Sivilce-kızarıklık tarzı bişeye sebep olmadı. Artık bir süre Avene nem maskemi kullanıcam. Fakat özlediğim zaman seve seve bu ürüne dönüş yapıcam:)

Farlar : Nıvea beyaz farı kapağı kırıldığı halde ısrarla kaş altı için kullandım. Süt beyaz sedefli bir far. Tavsiye edemiyorum çünkü Tr de artık yok. Carmina terracotta mavi far,birde ten rengini almıştım bu farın onu ablam istedi mavisi bana kalmıştı zaten hiç sevmedim bu farı içindeki simler  o kadar sert ki çiziyor resmen göz kapağını. Çöpe gitti bu yüzden. Shiseido altın sarısı far,sürünce sadece sarımsı bir ışıltı veriyor,transparan bir yapısı var ve böyle olması çok daha güzellik veriyor bu fara. Yeşil ve kahve farlarla çok güzel bir araya getirilebiliyor. Resmen yedim zaten farı.Çevresinde kalanlar artık çok kötü oldu sürülmüyor vs... Ambalaj değişikliği yaptı bu marka yeni serilerinde aynı renk varsa şiddetle tavsiye ediyorum....

sevgiler........

4 yorum:

Nerwen dedi ki...

ben de ışıltı veren, transparan bir far arıyordum, tavsiyeni dinlicem :) teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Tavsiyen için sağol bebeğim bende iki adet mim'in var <3

itsbea dedi ki...

ya özge beni çatlatcn senya nası bitiriyorsun böyle ürünlerini:))masallah cnm, süpersin valla=)darısı basıma artık:(

özge dedi ki...

nerwen,mutlaka bak canım hala varsa al hatta:)

süslücüm,çanta mimi aklımda diğerini yapmıştım :)

itsbeacım,çatlada patla dermişim:) valla darısı başına:)