17 Ocak 2012

Oriflame all - over make - up remover...

Oriflame makyaj temizleyiciyi son 1 aydır kullanıyorum. Fondoten kullandığım için makyajımı çıkarırken sadece jel kullanmıyorum.Öncesinde mutlaka ya temizleme sütü yada bu tarz su yapılı ürünlerle ön temizlik yapıyorum. Bu ürün hassas ciltler için üretilmiş hem göz hem yüz makyajını temizliyor. Aslında 2 si bir arada ürünleri sevmiyorum ama almaktanda geri kalmıyorum:) Genelde bu tarz ürünler 2 işlevden sadece birini yapıyorlar. Bu üründe bence sadece yüz makyajını çok iyi çıkarıyor.Göz makyajında çok başarılı değil.

100 ml lik bir ürün,daha büyük olsa daha güzel olurdu bence,çünkü ben temizleyici ürünleri çok çabuk tüketiyorum. Katologunda denk gelince mutlaka alın diyebileceğim bir ürün, tabi yüz temizliği için. Gözleriniz için farklı bişey kullanın. Hassas cilde gerçekten çok uygun 1 aydır hiç bir problem yaşamadım. Bitince alacağım bir ürün. O kadar güzel temizliyorki jele çok az iş bırakıyor....

Ağzı bu şekilde olduğu için rahat kullanılıyor,ürün birden akmıyor,ayarlanabiliyor. Bence bu özelliğide avantajlı. Birde aynı formda mavi şişesi olan ürün var, o sadece göz makyajı için. Henüz onu denemedim,en kısa zamanda onuda denemek istiyorum.

Herkese tertemiz ciltli günler diliyorum :))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bir ürüne benziyor canim, bende ayni sekilde bazen bioderma´yi kullaniyorum cok makyaj yaptiysam ; )

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

göz makyaj temizleyiciside güzelse bioderma muadili olabilir aslında :D güle güle kullan özgecm <3

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

fiyatı ne kdr bunun
iyiyse düşünmek lazım

Modavesaire dedi ki...

evet bende de var, gözü pek iyi çıkarmıyor ama kokusunu hiç sevemedim. kötü pis bişeymiş gibi kokuyor sanki.. sizi bilmem ama beni çok rahatsız ediyor, bir de az kullanmama rağmen çabuk bitti, ürünün gramajı fazla olmalı bence.

özge dedi ki...

vivacım,bioderma eşsiz bir ürün zaten:)

karbeyaz,göz makyajını çok iyi çıkarmıyor malesef canım, ama ben biodermanında göz makyaj çıkarma durumunu sevmiyorum,oda çok başarılı değil gözde...

kova kadın,kampanyaları sürekli değişiyor ben 13,5 ken almıştım.

modavesaire,kokusu hiç yok gibi geliyor bana,ben ürünleri bol bol kullanırım,bu ürün daha büyük olabilirdi tabi haklısın ama boyutları hiç önemli değil benim için işime yrasın yeterki...

Unknown dedi ki...

Temiz cilt çok önemli, bir gün yıkayıp toniklemesem ertesi gün sivilce çıkıyor. Ben de 2si bir arada göz temizleyici kullanıyorum yoksa waterproof rimeller hayatta çıkmıyor canım ://

özge dedi ki...

betwin us,bendede öyle hiç aksatmamam gerekiyor cilt bakımını yoksa hemen cildimde bişeyler oluyor. aynı düşüncedeyiz tatlım,öptüm...