26 Ocak 2012

Bugünde yeşil olsun....

Dışarıda biraz kar biraz yağmur gerçekten çok kötü bir hava varken ve sabah zor uyanmışken biraz içim açılsın dedim ve yeşillendim:)

Golden Rose Maskara ( çok beğeniyorum )

Flormarın 2 li allığı  - iki rengi karıştırınca ortaya çıkan rengi çok seviyorum....

Nıvea çift taraflı gloss - beıge rengi ( mükemmel ama bitmek üzere )

Ojeler - Golden Rose Magıc Color ( bayıldım bu renge ve duruşuna )


Maybellıne Fondoten - The Balm Baz - Mac Studıo Fix - Garnıer Kapatıcı - Dior Concealer

Pastel Far - Golden Rose Maskara - Flormar Kaş Kalemi - Yr Yeşil Göz Kalemi

CK Dudak Kalemi- Nıvea Gloss  ve Flormar Allık

SEVGİLERRR.....






14 yorum:

Kiymet dedi ki...

Ha-ri-ka olmus bence !

Junkhead dedi ki...

Adaşıııım,bayıldım bu makyajına ! Bir de senin şu fular ve şallarla makyajını uydurmana hayranım :)) Ojeler de çok yakışmış,yeşilinin tonu ne güzelmiş öyle ;)

itsbea dedi ki...

kusursuz görünüyorsun cnm masallah=)

nes dedi ki...

herşey çok güzel =))
Birde fotoğraflar daha net,kaliteli olsa, güzellik daha da ortaya çıkacak sanki :)
Sabah sabah bunuda görüntülemek takdir edilecek bir durum tabii,
Sevgiler :))

Mor Menekşe dedi ki...

Makyajın şahane olmuş canım göz makyajına ve gözlerinin rengiyle uyumuna bayıldım.:)

özge dedi ki...

küçük şeyler,çok teşekkür ederim bitanem :)

adaşım,çok sağol.evet ya :) evden çıkmadan önce genelde foto çektiğim için boynumda oluyor bende renkler uyumlu diye çıkarmıyorum :)

itsbeacım,böyle düşünmene çok sevindim canım,kocaman öptüm:)

nes,fotoları çekerken çok uğraşamıyorum çünkü işe gidiyorum canım,belkide makinem yetersiz kalıyordur ama blogdan herhangi bir gelirim olmadığı için yeni bir makine düşünmüyorum şuan,şimdilik bu kaliteyle idare edicez :)

Gözde T S dedi ki...

Makyajın çok güzel olmuş cnm gerçi zaten yüzün çok güzel makyajla da daha ortaya çıkmış :) Farının ve allığının rengine bayıldım. Birde lensin muhteşem ya nasıl o kadar doğal durabiliyor anlamadım. Kendi göz renginde mi açık canım. Bende düğünüm için lens arayışlarındayım.

Kepslok dedi ki...

yeşiller çok yakışmış :) mac pudradan memnun musun?

özge dedi ki...

melal,çok teşekkürler canım:)

gelin adayı,düşüncelerin için çok teşekkür ederim çok naziksin:) benim kendi göz rengimde yeşil yani lenste yeşil olunca 2 kat yeşil oluyor,uzak problemimden dolayı lens kullanıyorum.Eğer kendi göz rengin çok baskın değilse siyah- koyu kahve gibi lens daha doğal duruyor sanırım:)

kepslok,sağol tatlım,bu aralar yorumlarda yoksu bak farkediyorum:) pudradan çok çok memnunum bendeki rengi NC25 belki bu bitince NC2o alabilirim.

Wear A Smile! dedi ki...

gözlerin gerçekten bu renk mi??? yani, böyle güzel bir göz rengi var mı doğada inanamıyorum şu an.. :-o

lens olmadığı belli tabii, şaşkınlığımı mazur gör lütfen :) yeşil göz farını ben de çok severek kullanırım, makyajını da çok beğendim.. far da allık da ruj da harika tek kelimeyle..

sevgiler..
ahsen

özge dedi ki...

ahsencim,güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim:) gözlerim lens:) fakat kendi göz rengimde yeşil daha buğulu üstüne parlak yeşil lens takınca böyle oluyor :) öptüm...

sevda s. dedi ki...

Canım ya, saçlar yine toplanmış. Göz makyajı şahane. Nude ruju sana çok yakıştırıyorum, asla ben de böyle durmuyor. Bir de o ojeler ne öyle yarabbim, hemmmen derhal almam lazım bayıldım :)

Çok hoşsun canım, daha yazsam yazılacak şey çok, gözleri yazmadım mesela :)

özge dedi ki...

sevdacım,ay ay ay neler yazmışsın bak yaaaa utandım şimdi hemde çokkk:) nude rujum çok var ve hepside baya kullanılmış buda demek oluyorki çok seviyorum:) oje golden rose magic color canım:)çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için...

Adsız dedi ki...

gözlerinizin rengi çok güzel doğal rengi mi acaba, yoğunlaştırıcı lens mi var?