15 Ocak 2012

bitenler..

Yves Rocher Makyaj Bazı : Ufacık tefecik içi dolu turşucuk :) Sanırım bu tanım tam ürüne göre. Sadece 15 ml ( bir göz çevresi bakım kremi kadar ) Fakat kullan kullan bitmedi. Hemen hemen hergün makyaj bazı kullanıyorum. Tabi 2 bazım daha var bazende onları kullandım ama yinede çok uzun süre yetti bu baz. Küçük olduğundan almak istemeyenler alsın bence. 2 rengi var biri benim kullandığım pembe olanı diğeri bej tonlu ama baya koyu buğday tenlilerin kullanabileceği şekilde. Hafif aydınlık veriyor,fondotenin kalıcılığını arttırıyor,elimdeki bazlarım bitince yeniden alacağım bir ürün...

Nıvea Natural Deo: Yazısı için tık tık :))

Rausch Renk Koruyucu Şampuan : Avokado yağı ve atkuyruğu özü içeriyor. Boyalı saçın renginin kalıcılığını sağlıyormuş fakat mini boyda bunu kimse anlayamaz tabiki. Ben yapısını değerlendirebilirim ancak. Saçları fırça gibi semsert yapıyor,kolay köpürmüyor. Orjınal boyu 200 ml ve 54,50 tl. Kullanan varmıdır bu parayı verip bilemiyorum. Luxybox sayesinde denedim.

Flormar Tırnak Bakım Yağı : İlk kullandığımda çok beğendim, benim tırnak etlerim manikürden bir gün sonra ve heran el kremi sürdüğüm halde sertleşiyor. İşime yaramıştı. Alternatifini kullanmadığım için iyi gelmiş sanırım,bunun bitmesine yakın kalyonunkini aldım çok daha beğendim. Bakalım artık onu kullanıcam nasıl olacak:)

Clarins Defatigant Eclair Des Yeux : Bayıldığım bir ürün oldu, gerçi şuan nuxe kullanıyorum ikiside çok çok başarılı, nuxe bitince mutlaka alıcam bu kremi hatta uzun bir süre nuxe ve clarins arasında devirdaim yapabilirim:) Yazısı için tık tık ...





13 yorum:

Back to Black dedi ki...

nivea natural deo yu mutlaka deniycem yazısını okumuştum geçen ki postunda. vanilya clubtan vazgectim rotayı lila kutuya cevirdim ilk kutu yola çıkmış bakalım bundan da memnun kalmazsam luxybox a bakarım :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

yves rocher makyaj bazını çok merak ettim.içinde silikon var mı?

Adsız dedi ki...

yves rocher fransız malı ve lütfen onun ürünlerini övmeyin, birçok alternafi olan bir üründen bahsediyoruz eminim daha ii markalar bulabilirsiniz..

özge dedi ki...

pınarcım lila kutudan memnun kalırsın merak etme:)

karbeyaz,ınglot bazda çok olduğu söyleniyordu bu üründe yok diye biliyorum canım:)

mopotuk,daha önce bloguma yorum bırakmayan biri olarak böyle bir konuyla yorum bırakmana üzüldüm, çünkü ben bahsettiğin konuyu ürünlerle bağdaştırmıyorum. o zaman birçok markayı karalamamız gerekli eminim senin dolabındada fransız malı giysilerin yada kozmetik ürünlerin vardır:)

itsbea dedi ki...

mopotuk, bende aynı kanıdayım.hayatımızın içinde maalesef fransız ürünler ve diğer yabancı ürünler.o zaman hiçbirsey kullanmamalıyız sizin dediğinize göre?=)

özgecim, clarinsi kesin denemem lazım benimde=)tırnak etlerim aynen tarif ettiğin gibi, manikürden bir gün sonra bile kötü oluyor.bu tip bakım ürünlerini arastırayım bende bi=)

Adsız dedi ki...

Nivea´nin makyaj bazi sattigini bile bilmiyordum tatlim, aslinda banada iyi bir tane lazim, bakinip duruyorum : )

Kitap Eylemi dedi ki...

Ben de bu ürünleri bu kadar çabuk bitirebilmenize bayılıyorum.Ben ne kadar zorlarsam o kadar uzun süre kullanıyorum sanki.Ya da bana mı öyle geliyor..:(

özge dedi ki...

itsbeacım,aynı fikirdeyiz, tırnak etleri içinde varmıdır acaba iyi bir bakım kremi....araştıralım...

kitap eylemcisi,makyaj ürünlerinde bende zorlanıyorum canım aynı türde çok ürünüm var çünkü, fakat saç ve cilt ürünlerini çabuk bitiriyorum:)

özge dedi ki...

vivacım,yves rocherı diyorsun sanırım evet geçen yıl almıştım bende :)

Unknown dedi ki...

canım,şampuan hakkındaki görüşlerine katılıyorum,bu arada bende mimin var.

pembe fiyonk dedi ki...

makyaj bazı parlama yapıyor mu yağlı ciltlere gider mi canım?

Adsız dedi ki...

oldukça sıkı takipçinim yorum bırakmaış olmam yazılarını beğenmediğimden değildi.. eminim fransız ürünleri vardır sahip olduğum ama artık almadığımı biliyorum..

sevda s. dedi ki...

Yves rocher makyaj bazını kesinlikle denemek istiyorum bir de şu tırnak yağını flormar ya da kalyon hangisini bulursam alayım ben de canım :)
Bitenler gitsin gelsin yeni ciciler :)