16 Ocak 2012

mimlendim:)

Sevgili Kavalam beni mimlemiş,çok teşekkür edip hemen yanıtlamaya başlıyorum:))

Sorulara aklımıza gelen ilk 5 yanıtı vermemiz gerekiyormuş;


1-Senin yanında hergün görebileceğimiz 5 şey ?
Cep telefonu - sakız- ıslak mendil - mp3- cüzdan....

2- Nadiren giydiğin şeyler ?
Tayt - şapka - yelek - saten bluzler - elbise ( çok çok mecbursam )

3- Günde birçok kez yaptığın / gerek duyduğun şey ?
Gördüğüm her kedişi köpişi sıkıştırmak (sevmek ) - annemle telefonda konuşmak ( şehir dışında ) - didoşumla durum analizleri yapmak ( iş yerinde ) - su içmek - parfüm sıkmak.

4- Bağımlı olduğun şeyler ?
Kozmetik - bitki ve meyve çayları - Ice Tea - kitap okumak - su içmek

5- Hayatta vazgeçmek istemediğin şeyler?
Annem - Babam - Kocikom - İnternet - Blogum.

6- Aklına gelen blogcu isimler ?
Itsbea - Kavalam - Junkhead - Lens Makyaj  ve tabiki Sevdacım....

7 - En sevdiğin kozmetik ürünleri ?
Mac Studio Fix Fluid Fondoten - Nars Albatross - Mac Kında Sexy Ruj - Deborah farlar - Lancome Drama Maskara

8- Hobilerin ?
Blogum - alışveriş - yüzme - kitap okuma- yoga .

Bende bu mim ' i Sevdacığıma gönderiyorum :)

10 yorum:

Junkhead dedi ki...

Muckksss :-* Akla gelen ilk 5 bloggerdan olmak ne güzel bir duygu yahuuu,canım benim :D Buarada sen evli miydin yaaa ben bilmiyordum galibaaa hehehhh :))

Kitap Eylemi dedi ki...

kiapların bağımlıklık kısmında yer almasına bayıldım:))

itsbea dedi ki...

bende sevindirik oldum=)teşekkürler cnm:)en sevdiğin kozmetiklere şaşırdım biraz=)o kadar fondötenin içinden ve o kadar farın içinden bunları seçebiliyorsan cidden güzeller demek ki=)

özge dedi ki...

adaşım tabiki ilk 5 te sin:) evet canım evliyim:)öptüm..

kitap eylemcisi,evet her akşam kitap okumadan uyumuyorum:)

itsbeacım,rica canım, sen başroldesin:) evet ya çok belirgin olanları seçtim yoksa bir sürü sevdiğim ürün var:)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Aklına gelen ilk 5 bloggerdanmışım. Önemli hissettim kendimi, çok teşekkürler canım. :)

zeys dedi ki...

kıtaplar bende de bagımlılık :)


http://zeysfashionroom.blogspot.com/

özge dedi ki...

cansucum,sürekli takip ediyorum seni biliyorsun,çokta beğeniyorum blogunu,rica ederim,yerin ayrı:)

zeys,bir kitapsever daha hımmm:)

Unknown dedi ki...

Özge'cim ıslak mendil ve cep telefonu benim de çantamın olmazsa olmazı, kitap okumak da vazgeçilmezim :)bu mimde hakkında yeni şeyler öğrendiğim için büyük keyifle okudum tatlım :)

özge dedi ki...

betwin us, evet canım kitap okumayı sevdiğin aklımda kalmış benimde,çok hoşuma gidiyor böyle hem güzel,hem bakımlı insanların kitap okumayıda sevdiğini bilmek:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, senin bitki çayı ve sebze yemeği prensibin bende de olsaydı keşke, bayılıyorum biliyor musun buna.
Aklına ilk gelen bloglardan olunca da nasıl sevindim bilmem, mimlediğin için de teşekkürler. En kısa zamanda yapıyorum canım.