24 Ocak 2012

Bugün Ben...

Sanırım bende bir terslik var:) Genelde insanlar sıcak havalarda saçlarını toplar bense Ankaranın bu dondurucu soğuğunda saç topluyorum:) 

Aydınlatıcı olarak Nars Albatross kullandım ve bendeki bu Albatross aşkı hiç bitmesin istiyorum:)

Yves Rocher tekli farları kullandım,yapıları gerçekten çok çok güzel.

Oriflame Nude rujum. Aldığımdan beri o kadar çok kullandım ki kısa sürede yarıdan az kaldı:)

The Balm Baz - Deborah Fondoten- Flormar Loose Pudra - Inglot Yeşil Kapatıcı

Yves Rocher Farlar - Artdeco Far Bazı - Oriflame Maskara - Cargo Göz Kalemi

Flormar Bronzer - Nars Albatross - Dior Concealer - Flormar Kaş Kalemi - Yves Rocher Dudak Kalemi - Oriflame Ruj..

BOL MAKYAJLI GÜNLER :))




14 yorum:

Kiymet dedi ki...

saclar cok guzel olmus :)
aah aah terslik kimde yok ki:P
gozlerine bayildim:)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ben de Ankaranın kışında kısa kollu giyen biriydim geçtiğimiz senelerde :)O terslik herpimizde zaman zaman oluyor ve çok yakışmış saçların özgecim ;)

civciv dedi ki...

canim benim, toplu sac yakismis ama :))

makyajin herzamanki gibi cok zarif ve abartisiz..

burada maalesef nars yok, ama istanbul´a geldigimde kesinlikle nars magazasina ugricam :D

öptüm cok

özge dedi ki...

küçükşeyler,çok teşekkür ederim canım:)

süslücüm,sendeki deli cesaretiymiş yaaaa:) teşekkür ederim canım beğenmene sevindim:)

civcivim,ankaraya da gellll! öptüm,muck...

LensMakyaj Blog dedi ki...

Kahve farın rengine bayıldım. Çok doğal ve güzel bir makyaj olmuş. Yaz kış saçını toplu kullanan biri olduğumdan bana hiç ters gelmedi. Hatta gayet normal ve güzel geldi. :D

itsbea dedi ki...

cnm çok güzel olmussun=)yr tekli farları bende tek tek almayı düsünüyorum:))

MadamB Fashion dedi ki...

rujun rengi güzelmiş madambfashion.blogspot.com

Stil Direktoru dedi ki...

of ya evet yaz gelsin artık ve halim olsa ben de hergün boyanırım ama üşeniyorum şeker

chunlibeauty dedi ki...

güzele herşey yakışır :D cok duru ve güzel görünüyorsun canım :D

Cfusun dedi ki...

yine çok güzel olmuş makyajın :)
üstkirpik diblerinde cargo kalemimi kullandın? yalnız değilsin,dün bende kara rağmen saçlarımı topladım :))

ElaSel dedi ki...

Yves rocherin aynı rengi bende de var, güzel bir dudak kalemi. sen de çok güzel görünüyorsun canım=)

özge dedi ki...

cansucum,bende senin kahve farlarını çok beğeniyorum:)evet sende topluyorsun hep saçlarını çok rahat oluyor dimi:)teşekkür ederim...

itsbeacım,ççoook teşekkür ederim şekerim,sendede birkaç rengi var diye biliyorum:)

madamb,bu ton rujları çok seviyorum:)

stil direktörü,cici bici giyinmeye üşenmiyorsunda boyanmaya mı üşeniyorusun bakalımm:))

chunlicim,o senin güzelliğin tatlım:)teşekkür ederim...

cfusun,beğenmene sevindim canım,evet göz içimede üstünede cargo kalem kullandım canım:)

elaselcim,inan bu kalemi kullanırken sen aklıma geliyorsun,forumdan biliyorum sende de olduğunu:) çok teşekkür ederim öptüm:)

sevda s. dedi ki...

Canım, çok güzel olmuşsun. Açık saçlarını da seviyorum ama sana toplu saç çok yakışıyor :)

özge dedi ki...

sevdacım,o senin güzelliğin valla canım,ben toplu saçla inanılmaz rahatediyorum çocukluğumdan beri açık saçla çok rahat edemem:)güzel sözlerin içinde ayrıca tişkür:)