5 Ocak 2012

Nıvea Pure & Natural Action Deo......

Nıvea benim vazgeçilmezim. Bu  tarz deolarda çok başarılı buluyorum. Roll- on konusunda aşırı sevmesemde deoda bir numara. Bütün çeşitlerini kullandım,Dry olanı defalarca kullandım. Lotus çiçekli olanıda birkaç ay önce marketlerde görmeye başlamıştım. Fakat yine eski serilerden alıyordum.Lila Kutu dan bu güzellik çıkınca kullandım,bayada varmış içinde:) 

İnanılmaz güzel bir çiçek kokusu. Bayıldım bitince orjınal boyunu alıcam hemen. Diğerleri gibi nıvea krem kokmuyor ama çiçek kokusu hafif limonlu gibi çok doğal ve çok taze bir koku. Terlemeyide önlüyor. Daha ne olsun misss:)

6 yorum:

Shopaholic dedi ki...

En sevdiğim deodorantlar Niveanınkiler hatta direkt 1 tanesi. Yıllardır gider gider onu alırım. Mor olan, ismi aklıma gelmedi şimdi :)

betty boop dedi ki...

tatlım koruması nasıl? bende çoğunlukta nivea kullanıyorum ama bi tane klasik mavisi var pudrasız olanı o hiç ama hiç korumuyordu o yüzden şu aralar bıraktım niveayı.. bende pearl beauty'e bayılıyorum. bunu da merak ettim. etkin bir koruması var alayım bende. şuan dove kullanıyorum oda çok iyi bitmek üzere :) zaten ayda 1 tane bitiyor :)

özge dedi ki...

shopaholic,mor olanı bende 2 kez kullandım çok beğendim canım:)

betty,kış için koruması güzel ama yaz için çok uygun olmayabilir. pearl beauty daha etkili koruma konusunda bilgin olsun canımcım:)

Kitap Eylemi dedi ki...

bak şimdi meraktayım...:)

özge dedi ki...

cimcime,mutlaka dene canım:)

sevda s. dedi ki...

Ben de buna bayıldım buna canım :)