26 Ocak 2011

Didoşum dan hediyeler:)

Bugün çok mutlu oldum:)Didoşum bana bu cicileri getirdi.Didoşla aynı ofiste çalışıyoruz ve her gün haşır neşir olmaktan özel hayatta da çok samimiyiz:)Nerdeyse eşimden çok onu görüyorum. 4 yıllık bir arkadaşlığımız var.Kendisi de benim gibi ürünleri merak edip aldığından bazı ürünler ona iyi gelmiyor,bazılarıda bana.Hemen değerlendirip eğer birbirimize uyarsa hediye ediyoruz:) Bugün getirdikleride öyle ürünler.Geçen sephora alışverişimizde peeling almıştı.Bu peeling maske şeklindeymiş. Yani içinde granür yok,sürüp 15 dakika bekleyince jele dönüşüyor ve yüzünüzden soyarak çıkarıyorsunuz. Didoşum içinde granüller olup,foşur foşur yıkayacağı bir peeling diye almış bunu kullanamadı ve bana yaradı:) 

İşte cicilerim:)
Isana Durulanmayan Saç Bakım Kremi: Rossmanda satılan bir ürün,duş sonrası sürüp durulamıyorsunuz,elidor 7/24 ler gibi. Ben beğendim,yeniden alabilirim.
Avon Sıkıştırılmış Pudra - beıge rengi: Ben pudraları fondoten üstüne rotüş olarak kullanıyorum,çok işime yaradı.Kullanmadan önce çok umutlu değildim ama beğendim. Fakat sadece pudra kullananlar için uygun değil bence.Kapatıcı özelliği yok.Zaten didoşumda bu yüzden kullanamadı.
Sephora Peel Of Purifying Mask: İlk kez kullanıyorum,kokusu müthiş,yapısı çok yoğun. Sürüp 15 dakika beklettim ve soydum.Gerçekten peeling görevi görüyor. Yeniden alırmıyım bunun cevabını ürünü bir daha kullandıktan sonra verebilirim:)

Hiç yorum yok: