17 Şubat 2011

Pastel Lıquıd Lıpstıck ...

Bugün uzun zamandır sürmediğim fakat rengini,yapısını çok sevdiğim bir glossu sürdüm. Daha doğrusu likit ruj. Kıvamı gloss gibi,tek farkı daha yoğun olması. Oldukça kalıcı.Sürünce dudağınızda ruj varmış gibi hissediyorsunuz. Görüntü olarak ise oldukça ışıltılı,ince yapıda.

Bu renk 221 numara. Oldukça doğal bir renk. Ben çok cart ve koyu renkleri de günlük rahat kullanabildiğim için bu renk bana çok doğal geliyor.





Aynı bu swatchda ki gibi açık renk ve ışıltılı duruyor...
Önce bu rengi alıp,çok beğenip birkaç rengini daha aldım. Diğer renkleride isterseniz swatchlarım:)))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaaa swatchu görünce çok şaşırdım, göründüğünden ne kadar açıkmış öyle:) Ama hepsi de çok yakışıyor sana be Özgem:)

özge dedi ki...

yağmurum,kesinlikle çok açık,yada bende öyle duruyor bilmiyorum. rujve gloss delisiyim biliyorsun.Yakıştırıyorsan ne küsellll:)

itsbea dedi ki...

diger renklerinide isteriz tabi cnmcım:))

özge dedi ki...

itsbeacım,yakında geliyor ozaman...