4 Aralık 2011

Göz Kalemlerim....

Bugüne kadar bir sürü göz kalemi kullandım. Her markayı denemeyi sevdiğim için ve her rengi,alternatifim çoktu. Son dönemde elimde olan,kullandığım göz kalemleri karşınızda:)

Sırasıyla soldan sağa :

Yves Rocherlar yeşil-turkuaz - lacivert ( bayılıyorum )
Pasteller yeşil - beyaz ve lacivert ( çok kullanışlılar,kesinlikle akmıyorlar )
Bourjoisler su yeşili ve turkuaz ( kesinlikle akmıyorlar ve birçok markada bulunamayan renkler )
Lancome su yeşili ( çok çok yumuşak,arkasındaki süngerlede dağıtabiliyorsunuz )
Dior koyu gri ( güzel )
Cargo kahverengi ( mükemmelllll)
Cecile koyu kahverengi ( başka renklerinide alıcam,çok başarılı)
Oriflame very me gri ( 1 kez kullandım,akmaolmadı )
Avon gri ( bir tarafı far,kötü değil ama çokta iyi değil )
Estee Double wear siyah ( mükemmel )
Bourjois Metallıc siyah ( hiç akmıyor,her rengini tavsiye ederim)
Max Factor siyah ( çok iyi değil,bazen akıyor ) 

Hepsinden kısa bilgi vermeye çalıştım, fakat özel olarak istediğiniz olursa yazın ayrıca bir post hazırlarım:))

17 yorum:

Merve dedi ki...

hepsi çok güzel gözüküyor güle güle kullan canım :)
Benim sanırım 1 tane göz kalemim var onuda hiç kullanmıyorum duruyor öyle :D Nedense kalemlere bir türlü ısınamadım. Bütün işimi eyelinerla görüyorum :)

itsbea dedi ki...

yves rocherlerin swatchını istiyorum=)çok güzel görünüyo hepsi cnm.bende cecile ve yves rocher almayı düsünüyorum kalemlerde.pek kullanmam ama dursunlar öyle=)

Herseydenbirtutam dedi ki...

ilk kalemin rengi tam benlik. süpermiş.

darkchocolatebrown dedi ki...

özgecim güle güle kullan hepsini
cargo olanı merak ettim:)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Kendi adıma yıllardır Avon'un siyah göz kalemini kullanıyorum nedense başka hiçç bir kaleme de ısınamadım bi türlü:)

Ben başka bi konu ile ilgili bişi sormak isterim sana. Ben de renkliözlüyüm senin gibi. Ama nedense mavi- yeşil göz kalemleri sürdüğümde göz rengimi ön plana çıkarmaktan çok boğuyormuşum gibi gelir. Bununla ilgili bir tavsiyen var mı?

özge dedi ki...

aswangcım,tek kalemmi?ay ben duramam:) eyelınerı sadece göz kapağıma kullanıyorum ben ama kalemleri daha çok göz içime sürüyorum:)

itsbeacım,dursunlar mı öyle:)) çok güldüm, yr lerin bir rengini daha önce yazmıştım ama 3 ü birarada yaparım senin için:)

undenied,yeşil çok hoş gerçekten...

neslihancım,sağol,cargo çok güzel gerçekten hatta neden başka renklerinide almadım demiştim:)

handecim,mavi ve yeşil boğuyorsa koyu tonlarını dene,ve tam göz içine sür. mesela çok belirgin bir lacivert yada çok koyu yeşili dene,çok buğulu ve hoş göstericektir:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

masallah allah artırsın :)

özge dedi ki...

kovakadını,sağol canım:)

civciv dedi ki...

offf özgecim, orda olsaydim hepsinden denerdim :D

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne kadar çoklar. Ben sadece siyah kullanıyorum, o da ara sıra. utandım şimdi :))

denizsaatcioglu@gmail.com

Unknown dedi ki...

Vayyy birsürü ama bu markalar hakkında düşüncelerini yazman çok iyi olmuş..
Çok işime yarayacak..
Sevgiler canım

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

yves rocherların swatchları olsa iyi olurdu :D merak ediyorum onları ya çok okudum senin postlarında ama özel olarak postu olmadı hiç :)
karbeyaz

özge dedi ki...

civcivcim,sen gel yeterki buralara,hepsi hediyem olsun:))öptüm

denizcim,senin giyim kuşamının yanında bu kalemlerin lafımı olur,herkesi hobisi farklı işte:)

hayat,aslında düşüncelerimi nasıl yazsam yazmasammı falan derken kısa kelimelerle yazmak aklıma geldi:)işe yaradığınıa çok sevindim canım:)

tanyeli,haklısın canım birçok makyajımda kullandım ama sadece onlar için post yok dimi,en kısa zamanda gelecek ozaman:)

sevda s. dedi ki...

Hepsini denemek istiyorum, canım çekti :)

sihirlimavi dedi ki...

Aaah ah, lens kullanmasam evdeki 10 milyon 100 bin kalemimi seve seve kullanarak bitiricem ama, göz içine mümkün değil, halbuki çok da severim. Estee Double wear siyah kalem için ayrıca bir post hazırlayabilir misin tatlım?

ElaSel dedi ki...

Pinolarda görüp pas geçiyordum bunları=) sen beğendiysen aklımda bulunsun benim de

özge dedi ki...

sevdacım,gel ozaman:) hepsini deneyelim karıştıralım :)

sihirlimavi,bende lens kullanıyorum genelde canım, alıştım artık göz içimede çekeyorum kalemi:)estee aklımda zaten çok güzel çünkü.

elaselcim,seninde saçların uzun diye hatırlıyorum,iyi gelir bencede:)