13 Mayıs 2012

bitenler..

Sabah sabah bitenlere yer vermek istedim,çünkü gün içinde birkaç post daha düşünüyorum.Gerçi ne zaman böyle desem başka işlerim çıkıyor ve kalıyor :) Bakalım neler bitmiş..

Avon Senses Aloha Duş Jeli: Bir dönem kampanyaya girdikçe stoklamıştım bu duş jellerinden. Stoğumda görünce kullanıp biran önce bitirmek istedim. Kendisi tam bir Avon klasiği doğru düzgün köpürmüyor ve kokusu anında uçuyor. 

Klorane Saç Bakım Kremi : Yazısı için tık.

La Roche Posay Hydraphase Intense Legere : Çok çok hafif bir nemlendirici, La Roche o kadar hafif ürünleri olan bir marka ki rıche olan ürünleri bana tam geliyor genellikle. Bu nemlendirici bana yetersiz geldi. Yağlı ciltler tercih edebilir.

Elseve Agınıne Direnç Şampuan : Elseve şampuanları seviyorum.Daha doğrusu piyasadaki diğer şampuanlar ( pantene - dove- blendax vss ) arasında biraz daha kaliteli buluyorum. Bir süre önce çıkan seriyi denemek istedim. Diğer Elseve şampuanlarla aynı hemen hemen. Genel olarak memnun kaldım.

Glıss Saç Bakım Maskesi : Saç kremi yerine maskeleri daha çok seviyorum,daha etkili olduklarını düşünüyorum. Glıssın diğer maskelerinden oldukça memnun kalmıştım. Bu çok daha öte güzellikte bir maske. Hemen saçı yumuşatıyor çok beğendim. Orjınal boyunu alırken şampuanını da birlikte alıp denemek istiyorum.

Bu hafta bu ürünler bitti, kozmetik bitiremedim ama geçen hafta yeterince bitirmiştim:)

3 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

yaa yeterli değildi daha uzun bitenler bekliyorum:)

özge dedi ki...

eylemcim,evet banada yetersiz geldi:) birsürü ürünüm 5-6 kullanımlık kaldı sanırım 2 hafta sonra baya bitmiş ürünüm olur:)

sevda s. dedi ki...

Ay ben yapamadım bu hafta bitenler :)