27 Ağustos 2012

Maybellıne Cat Eyes..

Son zamanlarda merakımdan denediğim bir maskara. Çıktığından beri merak ediyordum fakat o kadar çok maskaram vardı ki alsam nasıl olsa sıra gelmeyecekti. Hazır maskaralarım azalmışken ve indirimde bulmuşken alıp denedim. 

Fırçası bu şekilde kıl fırça.Ben hala bana kıl fırça mı plastik fırçamı iyi oluyor çözebilmiş değilim. Plastik fırçaların bir kısmı iyi olurken bir kısmı hiç olmuyor. Dolgun kıl fırçaları seviyorum diyorum bazen de onlar kirpiklerimi incecik gösteriyorlar. Bu fırça hepsinin ortası ne ince ne çok kalın. Sevmedim diyebilirim. 

Görüldüğü gibi seyrek yaptı kirpiklerimi.Ben kısa kısa dolgun hatta bitişik dursunlar istiyorum.Bu maskara hem uzattı hem seyrek gösterdi hiç sevmedim bu yüzden. Seveni vardır mutlaka. Birde sürerken kirpik diplerime çok bulaştı. Yeniden almayı hiç düşünmüyorum hatta bunu bile bitirebileceğimden emin değilim:)


SEVGİLER:))

14 yorum:

Enise dedi ki...

Bu rimel konusunda aynı fikirdeyim. Bende hiç sevmemiştim. Başarısız bir ürün bence.....

Adsız dedi ki...

özgecim gerçekten çok zayıf göstermiş kirpiklerini.Maybelline falsies black drama çook güzel bir maskara(denemediysen denemelisin:).Cat eyes çok sönük kalmış ve yine iddalı bir laf olmuş.

Adsız dedi ki...

ayırıcı-toparlayıcı özelliği güzel ama dolgunlaştırması benim ilk aradığım bu yüzden benim kirpiğime de uyum sağlayamamıştı bu ürün..

garip garip işler dedi ki...

merhabalar... ben de bahsettiğin gibi dolgun kirpikleri seviyorum ve 4 senedir diorshow blackout kullanıyorum. fiyatı 84tl ama boynerde boyner kartın varsa azcık indirim olabiliyor. internette daha uygun fiyatı. denemediysen bir bakabilirsin.
sevgiler.
bloguma da beklerim bu arada :)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

hımm merak ettiğim bir rimeldi bu ama iyi ki almamışım dedim şimdi canım :)

darkolivee dedi ki...

wallahi tatlım gözlerinin güzelliğinden rimele hiç bakamadım desem :))
maşallah!

sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben genelde tombul fırçalı olan rimelleri seviyorum...bu markanın da var sanırım bu tür bir rimeli ;)

özge dedi ki...

nis,kesinlikle tatlım:))

shaynam,bahsettiğin maskarayı kullandım güzeldi evet ama daha iyisini bulmaya çalışıyorum:)

pembe evren,yalnız değilmişim demekk:)

bazenböyleyim,ben dior show blackout kullandım fakat hiç ısınamadım ona,herkes övüyor ama bana olmadı nedense :(

hülyacım,belki sana olurdu bilemiyorum herkeste farklı duruyor maskaralar..

darkolivee,çok teşekkürler tatlım,çok naziksin:)

şulecim,ambalajı mor olanlar dolgun fırçalı..

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsiniz bizi aydınlatmanız çok güzel blogunuzu begendim izlemeye aldım sizide beklerim adresim http://ecemakyajmoda.blogspot.com/
başarılar görüşmek üzere

Unknown dedi ki...

Sizi takibe aldım benim blogumada beklerim http://ecemakyajmoda.blogspot.com/
başarılar

sevda s. dedi ki...

Canım, aynen ben de hangisini seveceğimi bilmiyorum bu fırçalardan ama şu da var ki 2,ye mutlaka almalıyım dediğim bir mascaram olmadı :(

özge dedi ki...

ece,blogumu beğenmene sevindim:)

sevdacım,aynenn tatlım bende hatırlamıyorum a dur clinique hıght ımpact 2. kez alışım..

Kepslok dedi ki...

Ben bu rimeli çok severek kullanıyorum demek ki ben daha doğal duran kirpik seviyorum ve aslında sendeki duruşu da çok doğal masum ben çok beğendim resimlerini.

özge dedi ki...

kepslok,beğenmene sevindim tatlım doğal duranlarıda kullanıyorum ama daha abartılı duranlar çok hoşuma gidiyor:)