10 Eylül 2012

Deborah 24Ore Maskara..

Açıkçası Deborah'ın ürünlerini sevsemde Maskaralarını çok sevmiyorum. Diğer yazılarımda da görmüşsünüzdür çok sevmediğimden bahsetmiştim. Bu maskarada benim sevdiğim tarzda değil,ben yoğun kıvamlı,kirpiklerimi kısa ama dolgun gösteren maskaraları seviyorum. Bu maskara hafif yapıda. Sürdükçe ağırlaşmıyor. Tek kat ve iki kat arasında çok fark olmuyor. Oldukça hafif yapıda kirpikleri ağırlaştırmıyor. 



Daha önce böyle bir maskara kullanmamıştım. Hep derler bazı maskaralar kirpikleri çok ağırlaştırıyor diye nasıl oluyor ki bu diyordum :) Bu üründen sonra ne demek istediklerini anladım, o kadar hafif ki gün içinde maskara sürmediğinizi düşünüyorsunuz. Sevdim yada sevmedim diyemiyorum. Hafifliği ve çok kolay kirpiklerden temizlenmesi çok hoşuma gitti. Görüntü olarak ise isteklerimi karşılamadı. O yüzden arada kaldığım bir maskara oldu.

Kozmoda ile düzenlediğimiz çekiliş bu ayın 15 inde sonuçlanacaktı,fakat tatilde olacağım için bu akşam sonuçlandırıyorum. Katılmak isteyenler tık tık:))

SEVGİLER..

Hiç yorum yok: