10 Eylül 2012

Deborah Comfort Mat Fondoten..

Sanırım şuana kadar Deborah'ın 3 çeşit fondotenini kulandım ve hepside başarılıydı. Fakat aralarından en çok bunu sevdim.Ben güneş kremi kullandığım için fondotenin güneş korumasının olup olmaması benim için önemli değil. Fakat sizin için önemliyse SPF 15 içeriyor. Çok çok mat yapıda. Bence her cilt tipi kullanabilir. Çok kuru ciltli olanlar bile rahatça kullanabilir. Yapısı kuru değil. Rahatça sürüyorsunuz yüzünüzde matlaşıyor.

Görüldüğü gibi beyaz tenimde yemyeşil duran damarlarımdan eser yok :) Mükemmel kapatıyor,gün içinde rengi değişmiyor. Renk Ivory fakat pembelik yok gayet açık bej duruyor bende. Olumsuz yönünü bulamadım ben şuan severek kullanıyorum. 

Bu fondoteni kozmoda dan satın alabilir yada çekilişime katılıp kazanma şansı yakalayabilirsiniz


Hiç yorum yok: